Hawtz Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Hei! Sitter her med trådløst nettverk nå og har litt problemer når det gjelder spilling, og da er det snakk om spill som Call of duty 1,2 og CS:Source. Problemet som oppstår er at jeg får "connection interrupted"(som vil si at spillet stopper opp et lite øyeblikk) i sånn ca 1-2 sek jevnlig mens jeg spiller, og jeg aner ikke hvorfor. Nettverkeret består av 5mb linje fra Canal Digital, Linksys trådløs router, og selv bruker jeg en D-link AirPlus G Wireless USB på PC'n. Jeg har prøvd følgende: - Reformatere hele PC'en - Prøvd med sikret nettverk og usikret nettverk - Prøvd med McAfee, Trend Micro - Oppdatert D-link-driveren - Re-installert samtlige spill Ingenting ser ut til å hjelpe, så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå... Muligens Canal Digital har litt problemer for øyeblikket. Ikke vet jeg... EDIT: Det funker heller ikke oppdatere Linksys-driveren, for når jeg går inn på routeren kommer det bare: Mvh, Våg Endret 10. februar 2007 av Vaag1991 Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Prøv å sjekk denne guiden, kanskje dette vil hjelpe deg. Trådløs pingspikes Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Prøv å sjekk denne guiden, kanskje dette vil hjelpe deg. Trådløs pingspikes 7915330[/snapback] Prøvde, men ingen forbedringer...får laggspikes på rundt 1000ms innimellom, ellers går det på rundt 12ms. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Avinstaller D-Link-programvaren og bruk Windows sin styring. Det hjalp i mitt tilfelle. Oisann, den routerkonfiguasjonen så litt rar ut ja. Har selv vært borti dette. Dette kan du fikse ved å holde inn resetknappen i ca 10 sekunder. Prøv å logg inn etter det. Endret 10. februar 2007 av Glenn Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Nei... Har prøvd det mange ganger, men likevel så blir det bare sånn. Skal prøve det med D-link driveren Endret 10. februar 2007 av Vaag1991 Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Forsøk med en annen nettleser. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Fungerer verken i IE eller Firefox... Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Prøv en hard reset. 30 sekunder. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Funket ikke UPDATE: Prøvde å kjøre pingtesten på en annen data på nettverket, og da får jeg bare "forespørsel avbrutt" om igjen og om igjen. Endret 10. februar 2007 av Vaag1991 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå