Nauz Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Hei Har i dag prøvd meg litt på overklokking Har klokka mitt Asus gf 7600gt fra 540mhz / 1400mhz til 620mhz/ 1640mhz Har testa i cs s og det funker helt flott så tenkte å teste Serious sam the second ecounter, men der får jeg litt problemer. Spillet henger seg etter noen minutters spilling kan dette Komme av overklokkingen?? Når det gjelder temperaturer, så ligger kortet på 38- 40 grader i Idle. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Prøv litt lavere klokk å se åssen det går .... Virker som om det har noe med klokk å gjøre pluss at den var veldig høy !! Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Tja, kan vel tenke meg at du ikkje har scana for artifact, eller kjørtr 3dmarks, men berre klokka og begynt å spele... Så det må nok vere det ja. Og vi vil helst vede load temperaturene... Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Hei. Jeg har kjørt 3dmark 03 hele tiden på veien, og sjekka etter artifacs! tok 20 og 20 mhz mellom hver gang.. Har klokka ned litt nå til 600/ 1600mhz og nå fungerer det flott. Load tempen ligger et sted under 50 grader.. Takk for hjelpen, mvh Mr.Nauz Endret 11. februar 2007 av mr.nauz Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Tror dette har med overklokken å gjøre. 3dmarktest er ikke bra å teste om det er stabilt med, i hvertfall ikke bare en runde. Skal du teste det, så må du nok kjøre 3dmark06 med alt på maks av instillinger for å stresse kortet mest, og sette testene på loop. Slik gjør jeg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå