Gå til innhold

Collectors edition (Burning Crusade) fra CDON

Anbefalte innlegg

Stressa ikke med å kjøpe CE da spillet kom ut - natt til lørdag fikk jeg en mail fra CDON om at spillet var tilgjengelig for bestilling (husker såvidt at jeg meldte meg på en interesseliste før jul en gang). Til en pris av 599,- bestilte jeg likegodt, men jeg tviler vel egentlig at de har fått inn et parti så lenge etter release? Eller? Har fått ordrebekreftelse, men det er ikke sendt enda. Noen andre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stressa ikke med å kjøpe CE da spillet kom ut - natt til lørdag fikk jeg en mail fra CDON om at spillet var tilgjengelig for bestilling (husker såvidt at jeg meldte meg på en interesseliste før jul en gang). Til en pris av 599,- bestilte jeg likegodt, men jeg tviler vel egentlig at de har fått inn et parti så lenge etter release? Eller? Har fått ordrebekreftelse, men det er ikke sendt enda. Noen andre?

7915239[/snapback]

Hørtes rart ut..Husker jeg også meldte meg på mailvarsling i det man kunne bestille CE, men det var utsolgt før jeg rakk å lese mailen jeg fikk litt senere på dagen :D De ble solgt så raskt at jeg trodde det var en teknisk feil, men alle kopiene var som sagt utsolgt og produktinfoen var gått tilbake til overvåk..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...