m0zzdart Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 har kjøpt meg stødempingsmatter men skal de settes fast på insiden av pc'n? det er jo ikke plass til det i min pc :S Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 De skal festes på innsiden av kabinettet, ja Begge dørene, foran, bak, toppen og bunnen skal du feste mattene. Fest det der du har mulighet til det. Er det en vifte i veien, så skjær til matten sånn at viften får stå i fred osv Du bør ha noen vifter i kabinettet, hvis du har planer om å dekke det meste av kabinettet med støymatter.. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 De skal festes på innsiden av kabinettet, ja Begge dørene, foran, bak, toppen og bunnen skal du feste mattene. Fest det der du har mulighet til det. Er det en vifte i veien, så skjær til matten sånn at viften får stå i fred osv Du bør ha noen vifter i kabinettet, hvis du har planer om å dekke det meste av kabinettet med støymatter.. 7918303[/snapback] takker. tenkte ikke på at jeg kan skjere dem til :!: det er en dell pc. og det meste er omtrent boltet fast inni pc'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå