Lakus Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Demoene kan sjeldent stå for fulle spillet.......... Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Ville vært nesten en synd å gå glipp av Splinter Cell: Double Agent også. Absolutt et spill verdt å kjøpe. Eneste minuset jeg kan komme på etter å ha fullført spillet et par ganger, er det at det er en smule kort. Men tar du deg god tid og ikke stresser med å komme igjennom det, så vil du nok få en særdeles god spillopplevelse. Beste Splinter Cell spillet hittil, uten tvil. Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 alle tom clancy-spillene på 360 er meget bra, men min soleklare favoritt er vegas. anbefales med skyhøye kneløft. det er mitt favoritt 360-spill. saints row og crackdown (kommer snart) er også ting jeg tipper du kommer til å kose deg med. (du finner demoer på "live"). project gotham 3 er det vel mulig å finne billig nå. det samme med call of duty 2 som jeg kjøpte før jul for 199,- (som er "nesten" like bra som 3´ern). ellers kan du snuse litt på demoer og bli bedre kjent med spill du er nysgjerrig på. selv om demoene ikke sier alt om spillet er det i hvert fall bedre enn å gjøre "bomkjøp". Lenke til kommentar
Kai_g Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Playx.no har endel spill til 199kr nå. sjekk ut der og. Lenke til kommentar
stokkehalvorsen Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Dropp Gears of War er mitt tips. Du sier du liker "virkelige" spill, og da er rett og slett Gears et dårlig valg. Det er hjerneløs machoplaffing på aliens uten like, og grafikken er sykt bra. Men Jeg gikk utrolig lei etter å ha kjørt igjennom storyen en gang. Multiplayer faller ikke i smak da det er for få forskjellige spille modus, og det er bare støtte for 4 og 4 på lag. Det er også sånn at du ofte må tømme et helt magasin i motspilleren før de faller ned på kne så du kan tråkke av dem hodet. Et mye mer virkelighetsnært og morsomt spill(i mine øyne) er Rainbow Six: Vegas. Story modusen er litt kjedelig da den ikke er så interessant, men den er helt kurrant å spille gjennom en gang så du blir skikkelig vant til kontrollen og de forskjellige våpen spillet har å by på. Multiplayer 7 mot 7 er utrolig morsomt, og det ryktes at det kommer en pakke med 10 nye multiplayer kart i mars(rykte). Det er også mye mer valg om hvordan spillestil du vil ha(våpen, rustning osv.). G.R.A.W. ville jeg enkelt nok ikke kjøpt fordi G.R.A.W. 2 kommer i mars. Men det er uten tvil utrolig morsomt hvis man liker virkelighetsnære krigs spill. Last ned demoene av G.R.A.W. og G.R.A.W.2 så finner du ut om det er et spill du vil like. Last også ned "musikk videoen" til G.R.A.W. 2 for å få en forsmak på hva mer enn det man ser i single player demoen man kan forvente av fullversjonen av spillet. Oblivion er et rollespill som de fleste andre rollespill inneholder magi, monstre og ikke er særlig virkelighetsnært, men det koster 150-199kr og er absolutt et bra spill. Og det er ikke minst et behagelig og mer avslappende spill enn skytespill og PGR3. Av bilspill ville jeg uten tvil kjøpt PGR3 hvis jeg skulle kjøpt noe akkurat nå, men jeg ville heller ventet på Forza 2 som kommer i mars. Som er Xbox sitt svar på Gran Turismo. Skulle jeg kjøpt meg noe spill nå ville det vært Vegas(dersom jeg ikke hadde det) og ventet til mars for å kjøpe noen av de nye spillene som kommer. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 litt offtopic, men går det an og fly fly og helikopter på saint row? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 litt offtopic, men går det an og fly fly og helikopter på saint row? 7927834[/snapback] nop Lenke til kommentar
Espp Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Kansje Just Cause hadde vært noe for deg. Synes det er veldig stilig 7915335[/snapback] Hørte at det var mye bugs i spillet? (<-- Pc testet) Hvordan er det på 360? Annbefaler Oblivion på det sterkeste. Finner ikke bedre rpg atm Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Det lureste du kan gjøre er å hive deg online med din nye x360, og last ned alle demoene. En utmerket mulighet til å få prøve spillene før du evt kjøper. Ut fra dine kriterier vil jeg anbefale: - NFS Most Wanted 199,- (Styr unna Carbon). - Call Of Duty 3 - PGR3 - RS Las Vegas (- Tomb Raider Legends??) Endret 13. februar 2007 av Kjellis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå