Boosti Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Jeg kjøpte meg xbox 360 sist helg, og har til nå bare kjøpt og spillt test drive unlimited. Men hvilke spill bør jeg kjøpe og hvilke kommend spill bør jeg glede meg til. Noen aom har et spill og annbefale? Jeg liker virkelige spill, og ikke fantasi spill. Jeg syntes selv spill som Gears of War og Lost Planet blir uvirkelige. Spill som inneholder sport holder jeg meg også lang unna. Jeg liker mer spill som Gta, Driver, Gran turismo serien, Tourist Trophy, De første need for speed spilla, mafia, medal of Honor, Gt legende osv...så har dere en viss peilling på hvilke type spill jeg liker.... Vurderer Call of Duty 3 og Saint's Row, er det greie spill som er og annbefale? Endret 10. februar 2007 av Boosti Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Ghost Recon adwanced warfighter bør vel stå øverst på lista. Oblivion Rainbow Six Project Gotham racing 3 Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Du burde hvertfall laste ned demoer av spill hvis du kan det. Hvis du prøver demoen av Saints Row må du se bort ifra framerate-problemet da dette har blitt fikset i retail-versjonen. Også burde du selvfølgelig sjekke ut Crackdown! Endret 10. februar 2007 av Bertelsen Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Gears of War bør du prøve uansett. Saint's Row er veldig likt GTA, så anbefaler det. Det er hysterisk morsomt Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Kansje Just Cause hadde vært noe for deg. Synes det er veldig stilig Lenke til kommentar
Boosti Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Ghost Recon adwanced warfighter bør vel stå øverst på lista.Oblivion Rainbow Six Project Gotham racing 3 Det første og siste så jo bra ut, takk for tipset Du burde hvertfall laste ned demoer av spill hvis du kan det. Hvis du prøver demoen av Saints Row må du se bort ifra framerate-problemet da dette har blitt fikset i retail-versjonen. Også burde du selvfølgelig sjekke ut Crackdown! Så Saints Row demoen ligger ute på xbox live. Da må jeg se om jeg får testa ut det. Takk for tipset Gears of War bør du prøve uansett. Saint's Row er veldig likt GTA, så anbefaler det. Det er hysterisk morsomt Hvorfor er gears of war så bra? Jeg liker egentelig ikke sånne spill, men kansje du kan overtale meg til og teste det ut, ved og forklare meg hvorfor det er så bra? Kansje Just Cause hadde vært noe for deg. Synes det er veldig stilig Det så jo veldig Interessant ut Endret 10. februar 2007 av Boosti Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Hvorfor er gears of war så bra? Jeg liker egentelig ikke sånne spill, men kansje du kan overtale meg til og teste det ut, ved og forklare meg hvorfor det er då bra? Det går ikke ann og forklare det. Kort sagt: Gears of War er ett av de beste action-spillene som har sett jordens overflate på en stund. Kjøper du det ikke, er det ingen som egentlig bryr seg, du går bare glipp av ett sinnsykt moro spill, uendelig moro i multiplayer med Nordmenn (sjekk "GeoW spille online" tråden)... Generelt sett et meget bra kjøp. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Just Cause anbefales ikke. Det er er stort sett bare å drepe presidenten, så er du strandet på en sterkt overdimensjonert øy uten morsomme ting å gjøre. Er bra i kanskje 10 timer, så blir det sørpe kjedelig, og utrooolig repetitivt. Saint's Row har mye lengre story, mye flere ting å gjøre etter at man har gjort ferdig story'en også er det ikke så grenseløst stort at man irriterer seg over det. I Stilwater skjer det noe hele tiden. San Esperito er den daueste spillverdenen jeg har sett. Endret 10. februar 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Oblivion er og anbefale! Koser meg veldig me dette nå for tiden! koster jo bare 199kr også Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 150 faktisk.. har iallefall det her nå.. Venter bare på xboxen min.. Får den vel på mandag-tirsdag håper jeg.. Men, så tulla jo gamezone med VGA kabelen min.. (Fikk component isteden..) Så, blir ikke veldig mye spilling før jeg får den.. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 En kan ikke eie 360 uten å ha gears, det er det best, og morsomste onlinespillet som er der ute. Lenke til kommentar
123456789101112 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Call of duty til 249kr på Elkjøp. Veldig bra spill, og er etter min mening ett av de beste online... Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Hvorfor er gears of war så bra? Jeg liker egentelig ikke sånne spill, men kansje du kan overtale meg til og teste det ut, ved og forklare meg hvorfor det er så bra? Gears of war er rene testosteron bomben! Oppskrift: Tilsett en haug muskelbunter med bicepser på størrelse med fotballer. Tilsett deretter en haug kule våpen som f.eks. Maskingeværet med motorsag(!). Hiv oppi en milliard monstre. Deretter 2 store skjeer grovt språk. Legg til en sinnsyk grafikk og lyd. Sist, men ikke minst, en fantastisk spillbarhet. Rør godt og vips du har Gears of War! :!: EDIT: Skriveleif Endret 11. februar 2007 av cissaman Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 En kan ikke eie 360 uten å ha gears, det er det best, og morsomste onlinespillet som er der ute. 7917775[/snapback] Det er din mening, min mening sier noe helt annet men så er jeg racing fantast da. PGR, TDU og snart Forza 2 Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg vil også anbefale at du titter på www.gametrailers.com og ser på video-omtalene av spill, du ser hvordan gameplayet og grafikken er. Ellers vil jeg påpeke igjen at du må sjekke ut Crackdown, spillet har release den 23. hvis jeg husker riktig, og det følger med Halo 3 Beta. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Gears of War bør du prøve uansett.Saint's Row er veldig likt GTA, så anbefaler det. Det er hysterisk morsomt Hvorfor er gears of war så bra? Jeg liker egentelig ikke sånne spill, men kansje du kan overtale meg til og teste det ut, ved og forklare meg hvorfor det er så bra? Jeg trodde også Gears of War var et kjedelig spill som jeg ikke likte, men digger det nå.. Syk grafikk og bra game play Anbefales Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Støtter Gears of War, selv om du ikke sier du liker slike spill. Du bør ihvertfall prøve det. Bare det å spille gjennom hele spillet i samarbeid med en kompis er konge. Multiplayer er også kjempemoro. Dersom du kjenner noen som har spillet, spør om du kan få prøve det ihvertfall. Lenke til kommentar
hmz Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Tror jeg er nokså lik deg trådstarter, var litt skeptisk til Gears of War selv. Men tenkte bare skitt au, har hørt så mye bra om spillet, så mange som har anbefalt det osv, så jeg fant ut at jeg bare kunne kjøpe det og prøve. Det er seriøst ett av de råeste spilla jeg noen gang har spilt! Har vært veldig skeptisk lenge over det spillet, om det faktisk er noe jeg ville like, og det var det faktisk! Tviler ikke et sekund på at du og kommer til å like det! Er bare å lære seg kontrollene, litt vanskelig i begynnelsen, (da jeg ofte bare gir opp spill ) men bare lær deg kontrollene så har du ett spill som vil gi deg maaange timers underholdning! Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Call of duty til 249kr på Elkjøp. Veldig bra spill, og er etter min mening ett av de beste online... 7919530[/snapback] Støttes! Sammen med R6:V og GeoW Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Saints Row var det som fikk meg til å skaffe meg xbox360. Et skikkelig artig spill i GTA stil. Når det gjelder Gears Of War så er det veldig bra. Fikk samme følelse av å spille det som da jeg prøvde Doom for første gang på Pc i sin tid. Veldig dystert spill med masse bra lydeffekter og mostandere som popper opp. Synes de har gjort det veldig pent ved at det er lite ikoner og menyer på skjermen bortsett fra når du bruker dem. Gir spillet en veldig filmatisk opplevelse. Et genialt og enklet spill. Velpolert og flott å se på der det også. Har testet mange av demoene til xbox360 men kan ikke si alt faller i smak. En av de bedre demoene jeg har testet er Blazing Angels. Et artig og enkelt flyspill med pen grafikk. Demoen bør du sjekke ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå