Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Klarar ikkje å fiksa trådlaust internett

Anbefalte innlegg

Hei !

Har hatt ein sånn trådlaus router di-624 og medfølgjande kort liggandes lenge, og ville no prøva å innstallera detta, men det vart utan hell........

Har prøvt å følgt brugsanvisninga utan hell :blush: Er heilt amatør, så må ha all hjelp inn me t-skei :p

Har installert drivarane og sett i kortet. Har kobla d-linken til modeme frå telenor, og fyllt inn diverse adresser som oppgitt i bruksanvisninga (sjå filene).

Når eg opnar Explorer og set inn http://192.168.0.1 som det står i brukansvisninga kjem ikkje menyen fram, men berre at ein ikkje finn sida :( Hjeeeeeelp !

post-11838-1171138088_thumb.jpg

post-11838-1171138101_thumb.jpg

post-11838-1171138112_thumb.jpg

post-11838-1171138125_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei !

Har hatt ein sånn trådlaus router di-624 og medfølgjande kort liggandes lenge, og ville no prøva å innstallera detta, men det vart utan hell........

Har prøvt å følgt brugsanvisninga utan hell :blush: Er heilt amatør, så må ha all hjelp inn me t-skei  :p

Har installert drivarane og sett i kortet. Har kobla d-linken til modeme frå telenor, og fyllt inn diverse adresser som oppgitt i bruksanvisninga (sjå filene).

Når eg opnar Explorer og set inn http://192.168.0.1 som det står i brukansvisninga kjem ikkje menyen fram, men berre at ein ikkje finn sida  :(  Hjeeeeeelp !

7915137[/snapback]

Prøv å sett den opp med dynamisk IP... Kanskje det hjelper.. :D

Endret av lordwolfy
Lenke til kommentar

Ser at du er tilkobla "default". Det kan være andre nettverk i nærheten du faktisk tar inn, og ikke din egen router.

Jeg anbefaler deg å sette opp routeren via vanlig nettverk. (Kabel fra PCen til til LAN-porten på routeren).

Husk å sett opp kryptering, helst WPA, og endre SSID slik at PCen vet hvilken router som er din.

Lenke til kommentar
Dynamisk = få ip automatisk ? Funkar ikkje.

Prøvde litt no med kabel frå trådlausen, uten resultat

7915519[/snapback]

Jepp, stemmer det.

Prøv å reset routeren. Hold inne resetknappen i ca 10-15 sekunder. Forsøk igjen.

Endret av Glenn
Lenke til kommentar

Start > kontrollpanel > nettverkstilkoblinger > høyreklikk på Lokal tilkobling > Egenskaper > marker internett protokoll (tcp/ip) >egenskaper > sjekk om du mottar ip og DNS-adresse automatisk.

"Når eg opnar Explorer og set inn http://192.168.0.1 som det står i brukansvisninga kjem ikkje menyen fram, men berre at ein ikkje finn sida sad.gif Hjeeeeeelp !"

prøv å bare skriv tallene, ikke http://. + skaff deg firefox :tease:

koble deg med nettverkskabel rett fra modemet til pcen. start > kjør > cmd > skriv " ipconfig /all " trykk enter. sjekk om du har samme ip osv. programert i routeren.

Lenke til kommentar

Routeren er kjøpt ny ja, har prøvt å fiksa dette før men ikkje klart det då heller.

Power knappen lyser Status blinkar, Wan blinka som gal når eg kobla han til pc'n og wlan blinker.

Når kabelen går rett frå modemet frå telenor hentar eg ip automatisk.

Har ikkje heilt snøring på dei data kablane eg har liggandes heller, noko er kanskje sånn kryssa, uten at eg veit kva det betyr :ermm:

Trur eg får holda meg til det som fungerar :p og la trådlausen ligga.

Lenke til kommentar
Når kabelen går rett frå modemet frå telenor hentar eg ip automatisk.

7915740[/snapback]

Hvilket modem har du? Konfigureringen av ruteren er avhengig av om modemet foretar PPPeE-autentiseringen eller ikke. Hvis autentiseringen skjer i modem (typisk for Thomsom Speedtouch 510 og muligens andre Speedtouch) er det best at ruteren mottar ip automatisk.

Her i huset (Telenor med Speedtouch 510 og Linksys WRT54G) mottar ruteren ip-fra modemet (DHCP-konfig) og den er 10.0.0.1. Prøv å ny ruteren med denne ip-adressen.

Generelt vil jeg anbefale at du innledningsvis konfigurerer ruteren med kabel, slår av all kryptering og kjører automatisk konfigurasjon der det er mulig. Når du har dette oppe å gå setter du opp kryptering.

IP

Lenke til kommentar

Hmmmmmmm har sett alt til dynamisk ip no, og får kontakt med routern og alt fungerar som sagt utanom at eg kjem på internett.....

Modemet eg har kobla routeren til er ein cellpipe

Huff :no:

Endret av Jalle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...