Laurel26 Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Hei, ny bruker her. Har gått gjennom omtrent hele tråden her og letet etter noe som ga meg svar på det jeg lurer på. Som er: Hvordan jeg implementerer Wordpress i en side. På forsiden skal det være header, en kolonne på venstre side som har linker nedover. på høyresiden er det reklame bannere som skal stå. Og jeg vil ha wordpress (eller et annet lignende) i midtre kolonne. Som en nyhets kanal. Og for å legge inn nyheter så må man ha passord og brukernavn. (eneste som kan legge til brukere er admin) Og disse nyhetene legges i en nyhets database. Jeg har MySql og php tilgjengelig. Er det noen som kan peile meg inn på hvordan jeg skal/kan gjøre dette? Jane Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Det enkleste er egentlig å implementere nettsiden i Wordpress ved å tilpasse templaten, fremfor å implementere WP i nettsiden. Hvis du skjønner Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Ja, bare forandre bildene for templaten og css-filen. Hvis du da skal ha tilsammen tre kolonner finner du en ferdig wordpress template med tre kolonner og forandrer på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå