lokeland Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg har en kamerat på besøk og jeg tenkte å gi ham nett (jeg bruker naboens trådløse) og opprette LAN imellom våre to PCer. Er dette mulig med en vanlig nettverkskabel mellom våre to PCer? Isåfall; hvordan gjør jeg det og hvordan deler jeg min internettlinje og setter opp et lokalt LAN mellom våre to PCer? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Meiner du trenger ein kryssa kabel for det... Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Ja, du må ha en krysset kabel. Da vil dere få LAN i alle fall, men om kameraten din får internett er jeg ikke så sikker på. Du får bare prøve deg litt fram med nettverkskabelen du har. Dere må muligens ordne litt med ip-adressene. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Går det med en CAT-5 kabel? Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Hmm.. Du får bare prøve som sagt, krever ikke mye det. Finner fort ut om det fungerer eller ikke! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Okey, får teste ut litt! Jeg er nemlig helt blond på nettverk! =) Men takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå