Gjest Slettet+89234341 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Null prob. Sitter og leker meg med den nå. Lager profiler tipasset høyttalerne mine, og forskjellige hodesett. Den har som sagt 5 bånds equaliser pluss en hel del tilsvarende funksjoner som bbe, mach3bass og slik. Du kan lagre opptil 10 sett med sinnstillenger, slik at du kan bytte profil når du bytter hodesett, istedetfor å stille inn innstillingene på nytt. edit: de har den på komplett.no. 1750 for 2GB, 2300(!) for 4GB. edit2: når du får spilleren, stikk innom avkroken min på abi, er heller lite folk der enda, siden iaudio ikke er like utbredt som mye annet (eller som enzo sier, sansaforumet er størst fordi det er den de det er mest feil med ) http://www.anythingbutipod.com/forum/forumdisplay.php?f=12 [/rekruttering] Endret 17. februar 2007 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
DoReMi Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Det skal jeg vettu Hehe, han har vel kanskje et lite poeng der^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Akkurat prøvd lyrics funksjonen og storkoser meg Den søker etter sangtekster automatisk og hvis den finner (bare på de mest kjente sangene den finner automatisk) så kan du bare sjekke at det stemmer, evt synce litt selv, og koble fra. Skru på lyrics på spilleren, og den viser sangtekst mens du spiller av. Men den viser ogse en markør som markerer teskten etterhvert som den synges, akkurat som karaokemaskiner. nå tid for å skremme naboer med litt gauling Lenke til kommentar
DoReMi Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Akkurat prøvd lyrics funksjonen og storkoser meg Den søker etter sangtekster automatisk og hvis den finner (bare på de mest kjente sangene den finner automatisk) så kan du bare sjekke at det stemmer, evt synce litt selv, og koble fra. Skru på lyrics på spilleren, og den viser sangtekst mens du spiller av. Men den viser ogse en markør som markerer teskten etterhvert som den synges, akkurat som karaokemaskiner. nå tid for å skremme naboer med litt gauling 7963818[/snapback] Hehe:P Men den jeg villa ha var F2, og de hadde bare den D2, tror jeg det var! Er det mulig å få tak i F2 i Norge? Jeg er desverre ikke noen fan av touch screen, og kommer til å ripe opp den store skjermen, siden jeg alltids går med 5 kilo dritt å unyttige ting i lommene Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Ah, skriveleif der altså Eneste norske butikk jeg ser selger F2 er pixmania, men den er egentlig fransk, så da må duiberegne ganske mye moms og avgifter! Den har også under halve batterikapasiteten til d2. Jeg sate på en skjermbeskytter, funker fint! Du får også veske, men den er svindyr, rundt 350 kr med porto hit vil jeg tro! Søk på google ga heller ikke noen treff. Hørte litt med anythingbutipod folka på irc her nå, fikk inn noen ekstra tips: *iAudio U3 - broren til F2, men bare 1GB minne i norge LINK 1 (norsk) LINK 2 *iAudio 6 - har ikke flashminne men en av de nye 0.85" harddiskene, vet ikke hvordan disse oppfører seg i forhold til vanlige harddiskspillere men er fote dårligere batteri, men kommer jo an på. 4GB LINK 1 (norsk) LINK 2 (engelsk test) *Creative Zen V (plus) - ikke prvd denne selv heller, men hørt mye om den. Video (og line in et pluss (bokstavelig talt, siden det er plus utgaven som har det), ikke sikekrt du trenger det. Er veldig liten, vet ikke med batteri. Bare MTP, dvs du må ha program for å overføre. LINK 1 (norsk, zen v plus 2GB) Link 2 (norsk, zen v 2GB (ikke plus utgaven) Link 3 (omfattende engelsk test av zen v plus) Meizu har også flere gode spillere med ypperlig pris, men må nok bestilles i utlandet , eks fra her Endret 17. februar 2007 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
DoReMi Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Siden du har den D2, hvordan er video`en på den? Jeg regner med jeg kommer til å annskaffe meg den allikevel, p.g.a lyd kvaliteten og batterikapasiteten! Touchscreen får jeg bare venne meg til Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) beste skjermen jeg noen sinne har sett, medregnet HDTV'er. 16.2 millionerr farger er ikke der bare for å kunne skryte av det på papiret, lyver ikke når jeg sier jeg får tårer i øynene av å se på kvaliteten. En kompis var innom her en dag, begynte å rope "kødder du?" og går rundt i rommet når jeg satte på en scrubs episode. Skal begynne å rippe noen DVDer rett til riktig format, hoppe over mellomstadiene, da blir detenda bedre :Dhar testet zen vision m, ipod video og slik, de kan ikek sammenliknes engang, blir som å stirre gjennom et møkkete vindu i fohold Høres vel overdrevent ut, men du får se selv når du får den Endret 17. februar 2007 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
DoReMi Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Hehe Rått! Da blir det garantert denne Takker for all hjelp, veldig hyggelig av deg å være SÅ hjelpsom Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 hehe, andre nyter godt av at jeg kjeder vettet av meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå