Eide'n Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Etter at eg fekk meg nytt skjemkort(club3D geforce 7600GT AGP) så fryser pc etter ca. 30 min. Har installert ny straumforsyninga 550W for å kanskje få fekk problemet. øvrige maskin og programvare: Win XP 2 pro SP2 skjem drivere: 91.47 resten av maskinvare står i signaturen. edit1: ein annan ting som eg merke når eg spille C&C generals e at bilde fryser i ca. 15s med lyd og så hacke lyden i ca. 2s å kan eg spilla videre. Endret 10. februar 2007 av King[nor] Lenke til kommentar
mesha Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) siden du har kjøpt ny strømforsyning på 550 W så tror jeg ikke strøforbruket som er problemet. Jeg tror rett og slett at skjermkortet ditt blir for varmt derfor fryser seg. Isåfal se hvor mye tempen ligger på i skjermkortet ditt! mvh Mesha Endret 10. februar 2007 av mesha Lenke til kommentar
Midtbo Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Du kan sjekke om rammen funker fint, hadde en venn som hadde samma problemet. Grunnen til at alt klikka var at ene rambrikka var fucked. Lenke til kommentar
jonsogn Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Har du formatert os disken din etter at du instalerte det nye skjermkortet ? kan eventuelt henge igjen feil driverrutiner dersom du ikke har gjort det. Lenke til kommentar
Eide'n Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) siden du har kjøpt ny strømforsyning på 550 W så tror jeg ikke strøforbruket som er problemet. Jeg tror rett og slett at skjermkortet ditt blir for varmt derfor fryser seg. Isåfal se hvor mye tempen ligger på i skjermkortet ditt! mvh Mesha 7914927[/snapback] GPU ligger på ca. 51 grader under spilling i BF2 og 46 grader i desktop. Du kan sjekke om rammen funker fint, hadde en venn som hadde samma problemet. Grunnen til at alt klikka var at ene rambrikka var fucked. 7915016[/snapback] kva er det beste måtten å testa minne på? Har du formatert os disken din etter at du instalerte det nye skjermkortet ? kan eventuelt henge igjen feil driverrutiner dersom du ikke har gjort det. 7915093[/snapback] eg formarte C:\ opp te fleire gonger. Endret 10. februar 2007 av King[nor] Lenke til kommentar
jonsogn Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Okok, hvordan fryser det egentlig ? (sier seg kansje selv) Fryser selve bilde ? Får du flimring ? Blackscreen ? Bluescreen ? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Du kan teste minnet ved hjelp av memtest. Siden det er helg kommer jeg med link og http://www.memtest86.com/ Lenke til kommentar
Eide'n Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Okok, hvordan fryser det egentlig ? (sier seg kansje selv) Fryser selve bilde ? Får du flimring ? Blackscreen ? Bluescreen ? 7915157[/snapback] bilde/PC fryser. lyden stoppe og eg må restart pcen. supertommy91: lest litt på den sida og der var det mange forskjellige testar kim skal eg ta? Lenke til kommentar
jonsogn Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Fant følgende at google: ------------- In my investigation I found what Classic NVIDIA Control Panel desynchronized with New one. If I make changes thru Classic then driver starts crash or freeze. Only driver reinstalling can help. And all goes well if I use New NVIDIA Control Panel. It looks like Classic puts old values to registry but I didn't investigate it. Also You may enable AA, V-Sync, triple-buffering and disable texture compression for stable game work. http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=211333 --------------- Håper dette kan være tilfellet Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg tror rett og slett at skjermkortet ditt blir for varmt derfor fryser seg. Oh, the irony. Lenke til kommentar
Eide'n Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Hmm... eg bruker den nye control panel men eg kan teste om det helper å ta av texture compression ein annan ting som eg merke når eg spille C&C generals e at bilde fryser i ca. 15s med lyd og så hacke lyden i ca. 2s å kan eg spilla videre. Endret 10. februar 2007 av King[nor] Lenke til kommentar
Eide'n Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 eg kjørte memtest86+(på standard) for 1.5 timer uten feil. så kva andre ting kan skapa slikke fryssingar?? Lenke til kommentar
Eide'n Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 E det ingen som veit kva så feile pcen min!? kan det vera skjemkorte så e skada?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå