Gå til innhold

Dia Psalma, Charta77 & Schæfer i Sarp BEKREFTET!

Luciferian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Arti med slik respons. Skulle gjerne hatt 20 sider med slike :)

Ballen ligger hos arbeidsutvalget og styret, som desverre bruker litt lengre tid på dette enn det Luciferian og jeg er komfortable med. But the push is on, som en sier på ytenlandsk. Vi gir oss ikke enda. Ska får dette til se. :thumbup:

Lenke til kommentar

Det er Luciferian som har ordna bookinga.

Han har selvfølgelig vært i kontakt med bandene; honorar avtaler er inngått og godkjent fra band og manager, det som gjenstår er å faktisk booke dem. Noe vi ikke kan gjøre siden styret ikke har gitt klarsignal enda.

Så når vi får OK fra styret, så blir det konsert med Schæfer, Charta77 & Dia Psalma.

---

BTW: Dia Psalma og Charta77 burde være bra kjente blant folket, men Schæfer kanskje ikke like mye.

Skjekk ut Schæfer på myspace.

Endret av olefiver
Lenke til kommentar

Utrolig bra med sånn type respons... Jo mer respons vi får, desto enklere er det å overtale styret!!! Og JA, SELVFØLGELIG har jeg hatt kontakt med banda som olefiver sa... Kom igjen folkens, spre ryktet og be folk legge igjen respons her!! Jo mer respons jo kjappere får vi til dette!!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Da har styret sagt ja!! :D

Så da venter jeg bare på den endelige bekreftelsen fra banda! :hmm:

Bilettpriser blir:

Forhåndssalg: over 18, 200:-, under 18, 100:-

På døra: over 18, 250:- under 18, 150:-

Håper det kommer en del folk herfra da! :yes::thumbup:

Legger in mere info om hvor og hvordan man kan forhåndsbestille biletter når allt er klart!!

Endret av Luciferian
Lenke til kommentar

Av flere grunner egentlig, litt p.g.a at vi må ha to typer billetter i forhold til hvem som skal merkes osv. (De under 18 kommer til å bli merka på en eller annen måte) Pluss at det er enklere å få de yngre inn på en konsert når de slipper å betale full pris..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...