Slacks Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Hei! Jeg tenkte det kunne vært greit med noen skikkelig gode høretelefoner. Har Koss PortaPro. De gir ok lyd, men isolerer ikke en dritt! I tillegg går dem i stykker hele tiden og jeg er lei av dem. Jeg skal bruke disse til alt mulig så kanskje plugger hadde vært en god ide, men er åpen for alle forslag. De skal brukes med pc'en og med mp3-spilleren. Mp3-spilleren er en litt eldre, stort creative-beist så jeg tviler på det gjør noe om dem er tungdrevne. De må kunne drives av den bærbare pc'en og mp3 spilleren med ok nivå. Jeg har tenkt å bruke MAKS 800,- kr. Helst mindre, men det går vel. Dette er ekskludert frakt. Det er ikke om å gjøre å finne noen høreklokker som kommer nærmest maksgrensen min, jeg er like interessert i billigere høreklokker. Har også tenkt på å kjøpe et 2.0 Klipsch system til ca. 1000,- kr, men dette er jo såklart mye verre å ta med seg. Uansett har jeg noen meget gode høytalere også Det at høretelefonene er behagelige å ha på er også viktig. Vekten har lite å si, så lenge dette ikke går utover komforten. Jeg skulle gjerne likt å ha muligheten for å teste høretelefonene før jeg kjøper dem så kjekt om de ikke bare selges på nettet. Håper noen kan hjelpe meg Edit: Har forresten sett litt på Sennheiser HD 555...Tror dem blir litt for seriøse og dyre. Endret 10. februar 2007 av Torland Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 har sennheiser hd 555. funker til alt mulig de. sitter utrolig godt rundt hodet. utrolig fin lyd i dem. en ting er sikkert, kjøper du dem kommer du IKKE til å angre Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Du burde titte på AKG K 26 P og Sennheiser PX 100. Har begge og personlig mener jeg sistnevnte har best lyd. Men AKGen har den fordelen at den er lukket, så den er kanskje best å ha på toget/bussen osv. Men den lukkede utformingen passer ikke til alle ører, så anbefaler deg å prøve den hvis du tenker på å kjøpe den. Sennheiseren har som sagt best lyd (etter min mening), men slipper ut en god del støy og isolerer heller ikke så godt. Til gjengjeld er den mye behageligere enn AKGen, og bassen er helt perfekt balansert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå