otilie79 Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Hm.. uten blits ja? 7914963[/snapback] Nei, det blinka i blitzen da jeg tok bildet, og jeg hadde blitzen skrudd på. Dette bildet ble tatt MED blitz og masse lys i rommet. (Bildet blir veldig lite når jeg sender det med epost, selv om bildet ikke blir skalert først:() 7915004[/snapback] Ble tatt med mobilen slått opp mener jeg, i masse lys og med blitz på (det blinka i blitzen når jeg tar bildet ) Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Hm.. sært.. Sjekka at linsa di er ren og alt da? Jeg får liksom mye klarere bilder enn du gjør.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Får jo jaggu bedre bilder med min nye Nokia 5300, og den har bare 1.3 mp... :hmm; Lenke til kommentar
otilie79 Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Hm.. sært.. Sjekka at linsa di er ren og alt da? Jeg får liksom mye klarere bilder enn du gjør.. 7915046[/snapback] Linsa er fin. Har tatt bilder som er fine og, men i dagslys. Siden alle her er så fornøyd med telefonen sin, begynner jeg å lure på om det bare er meg som har fått en dårlig telefon:( Lenke til kommentar
kremt Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Linsa er fin. Har tatt bilder som er fine og, men i dagslys.Siden alle her er så fornøyd med telefonen sin, begynner jeg å lure på om det bare er meg som har fått en dårlig telefon:( 7915096[/snapback] Stikkord for gode bilder er LYS. Masse lys Lenke til kommentar
otilie79 Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Linsa er fin. Har tatt bilder som er fine og, men i dagslys.Siden alle her er så fornøyd med telefonen sin, begynner jeg å lure på om det bare er meg som har fått en dårlig telefon:( 7915096[/snapback] Stikkord for gode bilder er LYS. Masse lys 7915108[/snapback] Ja, og med blitz på kamera skulle ikke det være noe problem! Lenke til kommentar
Chivas610 Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Linsa er fin. Har tatt bilder som er fine og, men i dagslys.Siden alle her er så fornøyd med telefonen sin, begynner jeg å lure på om det bare er meg som har fått en dårlig telefon:( 7915096[/snapback] Stikkord for gode bilder er LYS. Masse lys 7915108[/snapback] Ja, og med blitz på kamera skulle ikke det være noe problem! 7915120[/snapback] Nå har vel ikke Nokia blitz da...snarere ett lys som blinker. På min N80 med 3 mp kamera får jeg etter mitt skjønn klare bilder, men merker at bilder tatt innendørs ikke er noe særlig. Må ha masse lys, eller helst utendørs på dagtid for å få bra bilder. Lenke til kommentar
enjoy1974 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hei. Jeg har kjøpt telefoner både fra Komplett.no og netshop.no og returnert dem etter 14 dager. Har så klart brukt produktene og brukt vedlagt angrefrist skjema. Etter loven så kan man gjøre krav på angrefristen og returnere produktetm mot å få pengene igjen. Kjøpe både N73 K610I og nå Nokia 7390. Dama mi får ikke bestemt seg. Tlf er så klart blitt behandlet forsiktig så også embalasjen. Har ikke vært et eneste spørsmål om tlf er brukt eller noe. Fått penger igjen. Har hørt at dette med 14 dagers angrefrist er for å sikre oss forbrukere som handler via nettbutikker. Jeg har testet Nokia 7390 og må si meg strålende fornøyd. Slet med bra bilder jeg også, men et tips er å gå på innstillinger å forandre bildekvalitet fra høy til normal. Bildene blir utrolig bra allikevel. En annen feil vi gjorde var at når vi hadde tatt bilde om tlf hadde gitt fra seg knipselyden så rørte vi på kamera. Da ble bilde dårlige. Hold kamera så rolig som mulig så lenge den rød og blå ikonet går rundt på skjermen etter du har tatt bildet. Er enig i at kamera er litt tregt i forhold til k800i men med riktig bruk så blir bildene bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå