-SandMan- Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Hei Har brukt dette skjermkortet i flere måneder nå, og er fornøyd, bortsett fra i spill med krevende grafikk. I f.eks Medieval 2, oppstår det massiv teksturfeil på al grafikk. Selve bildet er ok, men teksturene flimrer mellom riktig tekstur og gråe felt. Temperaturen på kortet kan da være opp i ca. 90C. Dette kortet kjører da til vanlig 650MHz, men 99% av disse teksturfeilene forsvinner når jeg reduserer frekvensen til 400MHz. Noen som har opplevd det samme med dette kortet, eller er det bare meg? Specs: Asus P5W DH Deluxe MSI NX7900GTX Intel Core2Duo E6300 2GB RAM Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Kan jo være at kjøleren ikke sitter skikkelig. 90C med den kjøleren på 7900GTX er heller slett ikke normalt, den skal kjøle en hel del bedre enn det. Ville enten undersøkt om kjøleren satt riktig på, eller sendt tilbake kortet for at butikken du kjøpte det i slik at de tok og kikket på det. Endret 10. februar 2007 av Smirnoff Lenke til kommentar
-SandMan- Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Du mener altså at det er temperaturen som er skyld i grafikkfeilene...? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Om temperaturen er såpass høy, så skal du ikke se bort i fra det. Lenke til kommentar
Weird Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Synes også 90 grader høres mye ut. Mitt 7900 GTO har vel samme kjøleløsning, og ved overklokk 690/1600 ligger det på 78 grader med full load i FEAR. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå