xtrail2 Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Som emnetittelen sier så er jeg ute etter og lage meg ny Windows XP med alle servicepack og de programmene som jeg vil ha instalert. Jeg vet at det finnes noen programmer som kan gjøre dette men, jeg kan ikke huske hva de heter. Er det noen som kan hjelpe med dette.... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Når man har orginal lisens til windows xp, kan man vel bare laste ned en windows xp med alle oppdateringene installert? Lett og finne på diverse torrentsider. Ville tro at det er lovlig? Correct me if I am wrong Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Dette gjør du enkelt med f.eks. nLite. Finnes mange andre apps som gjør jobben også. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Du kan bruke Autostreamer.. Enkelt i bruk, men lager bare iso-fil, så du må ha egnet brenneprogram.. Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Nizzen: Det er ulovlig, du kan havne i problemet hvis du gjør det. Endret 10. februar 2007 av tommy_89 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Nizzen: Det er ulovlig, du kan havne i problemet hvis du gjør det. 7914686[/snapback] Okey, da vet jeg det! Lenke til kommentar
xtrail2 Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Du kan bruke Autostreamer.. Enkelt i bruk, men lager bare iso-fil, så du må ha egnet brenneprogram.. 7914669[/snapback] Takker. Autostreamer var det jeg lette etter. Finnes det andre programmer.? Lenke til kommentar
taleg Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Selv bruker jeg denne siden RyanVM og denne siden (MSFN) til å legge til auto install rutiner under xp installeringen. Håper du får noe nytting ut av det.. Taleg Lenke til kommentar
xtrail2 Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Selv bruker jeg denne siden RyanVMog denne siden (MSFN) til å legge til auto install rutiner under xp installeringen. Håper du får noe nytting ut av det.. Taleg 7916755[/snapback] Takker Taleg. Det var gode sider, dette må prøves. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Er det noen av disse programmene man kan legge til ikke windows programmer? Foreksempel legge til at Winamp osv blir installert? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 En stund siden jeg har gjort det, men jeg mener at du kan legge inn både diverse drivere og programmer med nLite. Sannsynligvis med flere også. Lenke til kommentar
G Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Nå er SP3 til Windows XP sluppet. Lurer på om Autostreamer fungerer like godt selv med denne nye SP3? Den Autostreamer versjonen jeg fant på nettet er fra 2005 og er i versjon 1.0.33 Finnes det en nyere versjon av Autostreamer? Lenke til kommentar
atlef Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Litt gammel tråd kanskje, men hvis noen er interessert, har jeg har laget en screencast som forklarer hvordan du gjør dette. Bruker programmet nLite til dette (se sig). atlef. Endret 1. juni 2008 av atlef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå