Gå til innhold

Phil Harrioson intervju - "Background Downloading"

Swoofah

Anbefalte innlegg

GI: Well, it was very important, especially for me. There was all of this talk about the big update when the console hits Europe in March. You mentioned today, background downloads. Will that be part of it, and what are some of the other things that you have planned for that?

Harrison: The only thing I can talk about is that background downloading will be part of the 1.6 upgrade. There’s a bunch of other stuff, but Kawanishi-san would kill me if I was to reveal all of the details.

Ser ut til at en meget viktig mangel endelig skal bli fikset. Og det allerede i Mars. Flott om den kommer samtidig med Launch her ;)

LINK

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når det kommer til nedlastbare spill så synes jeg det er rart at Wii ikke blir noe nevt her da Wii's satsing på å gi ut klassikere fra 6 forskjellige konsoller er meget bra gjort av dem, samt at det faktisk og fungerer meget godt og mange har tatt VC og Shoppern til sitt hjerte fordi den leverer klassikere som man tidligere ikke ville fått tak i på lovelig vis (uten å sitte pal på Ebay noen år).

Når det kommer til nedlasting av updates gjør vel Wii det samme som X360 (om jeg skjønner det rett) samt at det kommer post at der er ny update.

Tror PS3 kunne blitt bra SW messig om den lærte litt av konkurentene, men jeg synes de blir litt stivnakkete av seg og skal gjøre ting "deres måte" istede for å høre på folket og hva de vil ha. Det virker og som Sony hele tiden satser på å overgå konkurentene på alle punkter, fremfor å heller se seg slått på enkelte punkter og la det være med det. Fint at de prøver, men kunne tonet ned litt arroganse til tider (bensin på bålet?).

Lenke til kommentar
De fleste utenom de meste ekstreme xboys visste jo at dette kom til å fikses etterhvert. Hvis det er klart allerede i mars, er det jo glimrende!

7914497[/snapback]

Eg har til gode og se folk som på forumet her, som er såpass nedrullet at de har sagt dette ikkje ville la seg gjøre på PS3...

Bare for å fyr inn eit lite spm. her. Når var det MS fikset MP på samme måte i fjor egentlig?

Lenke til kommentar
De fleste utenom de meste ekstreme xboys visste jo at dette kom til å fikses etterhvert. Hvis det er klart allerede i mars, er det jo glimrende!

7914497[/snapback]

Eg har til gode og se folk som på forumet her, som er såpass nedrullet at de har sagt dette ikkje ville la seg gjøre på PS3...

Bare for å fyr inn eit lite spm. her. Når var det MS fikset MP på samme måte i fjor egentlig?

7914546[/snapback]

Det var nå folk som mente at siden det ikke var på plass ved første launch så var det så vanskelig å få til at det ville ta år og dag. Og som du sier, alt var ikke på plass for hverken Xbox 360 eller Wii heller når de kom på markedet.

Lenke til kommentar
Når det kommer til nedlastbare spill så synes jeg det er rart at Wii ikke blir noe nevt her da Wii's satsing på å gi ut klassikere fra 6 forskjellige konsoller er meget bra gjort av dem, samt at det faktisk og fungerer meget godt og mange har tatt VC og Shoppern til sitt hjerte fordi den leverer klassikere som man tidligere ikke ville fått tak i på lovelig vis (uten å sitte pal på Ebay noen år).

Når det kommer til nedlasting av updates gjør vel Wii det samme som X360 (om jeg skjønner det rett) samt at det kommer post at der er ny update.

Tror PS3 kunne blitt bra SW messig om den lærte litt av konkurentene, men jeg synes de blir litt stivnakkete av seg og skal gjøre ting "deres måte" istede for å høre på folket og hva de vil ha. Det virker og som Sony hele tiden satser på å overgå konkurentene på alle punkter, fremfor å heller se seg slått på enkelte punkter og la det være med det. Fint at de prøver, men kunne tonet ned litt arroganse til tider (bensin på bålet?).

7914465[/snapback]

Jeg klarer ikke helt å se viktigheten av at Wii må nevnes her? Dette var et intervju med en som jobber for Sony, intervjueren dro noen enkle sammenligninger mot noe han sikkert vet noe om. Og jaaada Sony er så stivnakkede atte, burde viiirkelig lære av de andre. Du sier at de er stivnakkende og burde lære av de andre. Du sier også at de prøver.. Jeg kan ikke akkurat si at vi kan forlange mer en att de prøver?

Lenke til kommentar

7914497[/snapback]

7914546[/snapback]

Tror det ikke var før i april mai, på vårupdaten. Husker ikke helt når den var, men det var det store med den. Så det er jo ikke som sony henger så veldig etter. Ser bra ut dette viss det allerede er ordnet når den kommer til norge.

:)

Lenke til kommentar

Alt er nå fremdeles ikke påplass på Wiien, men så er det heller ikke kort etter lanseringen.

Blant mine ønsker for Wii er at de revurderer venne systemet sitt og gjør det lettere enn det er, samt får på plass en ekstern HD og demo kanal (tror ikke det blir lenge til det kommer). Ønsker og at det kommer et tastatur til Wii, er så forbanna slitsomt å skal skrive med Wiimoten.

Så det er klart plass for forbedringer på Wii og. Men er vel ikke rart siden konsollen kom i Desember i fjor :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...