majonesogbanan Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Min elskverdige western digital 250gb har bestemt seg for å slutte å fungere Kjøpte harddisken for omtrent et år siden(pluss et eksternt kabinett), og har bare brukt den til å lagre filmer, musikk og bilder på. Men her om dagen skulle jeg spille av noen sanger på winamp då winampen bare stoppet opp. jeg gjikk da i windows utforsker for å sjekke om filene eksisterte. Men da stoppet windows utforsker og opp. like etterpå fikk jeg feilmeldingen: Windows - Delayed Write Failed : Windows was unable to save all the data for the file G:\$Mft. The data has been lost. This error may be caused by a failure of your computer hardware or network connection. Please try to save this file elsewhere. Etter denne feilmeldingen er det kun enkeltfiler som kan åpnes. Håper noen kan hjelpe meg! takker for svar! Lenke til kommentar
24mikmor Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Bump... Jeg har samme feil, men på to SATA2 interne harddisker (musikk og digitale bilder/video) der en SATA harddisk er systemdisk (WD Raptor)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå