dominus Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Hvor finner jeg en oversikt over hvilke produkter Logitechs fjernkontroller styrer? har kikket hos Logitech men uten hell.. hjelp please.. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Om det er Harmony du tenker på, så de aller fleste ir mottakere. Du kan også lære opp kontrollen din om den orginale ikke skulle finnes i databasen til Logitech. Min Tatung tv,Xbox360,Oppo dvd,Get PVR, Logitech Z5500,Denon adv fungerer uten problemer. Kan ta litt tid å bli vant til selve bruken, men utrolig praktisk når alt er satt opp riktig. Lurer på om du må opprette en bruker hos logitech for å få se i gjennom databasen, men er ikke sikker.. Lenke til kommentar
dominus Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) ja det er harmony jeg tenker på :-) den originale fjernkontrollen til tv'n og AV forsterkeren gikk under siste fest. så de virker ikke lengre.. desverre.. er det en liste over hvilke produkter som virker? edit= gidder ikke kjøpe for så å måtte returnere.. Endret 10. februar 2007 av dominus Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 logitech støtter 85000 produkter +++. Har du en TV og forsterker av nyere dato støtter kontrollen den. Se ellers på logitech sine sider Lenke til kommentar
dominus Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 jeg makter ikke å finne en oversikt jeg.. noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
dominus Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 ingen som vet? Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Det enkleste er vel å sende en mail eller ringe logitech, oppgi merke og modell på det du skal styre.. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Disse fjernkontrollene dekker det meste, så Logitech har i stden laget en side med unntakene her. Kontrollene kan også programmeres via de gamle infrarøde enhetene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå