Gå til innhold

Badekar i skogen

ponnihest

Anbefalte innlegg

Et bilde jeg tok i september i fjor. Sannsynligvis tatt med Canon 18-55 (aka kit-objektiv) eventuelt Canon 28-135mm. Har lenge likt motivet, men har ikke fått noe "mer" ut av det enn nå. Dette liker jeg. Har laget det drømmeaktig, og tatt utsnitt. Liker det så godt selv at jeg kunne hatt det på veggen :cool::roll:

Hva synes dere om det da? :)

post-59075-1171129390_thumb.jpg post-59075-1171129553_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Liker badekar personlig, men dette badekaret synes jeg ble altfor "utydelig". Ikke at jeg kan gi deg feedback på tekniske greier, men utrykket ble for meg diffust.

Lenke til kommentar

Wtf? Jeg ser ingen bilder.. ? Nøyaktig slik ser innlegget til la7tma ut for meg:

lekte meg litt med bildet ditt.badekaret er i farger og sharpet opp.

skogen er s/h og blur gaussian blur rundt 4

desvere ble det noen fargete grassstrå da jeg ikke hadde tid til å våre nøye.

Vedlagt(e) miniatyrbilde®

Lenke til kommentar

Jeg synes farge varianten var den beste.

Nå har jeg lenge fulgt med på lomo- trådene dine og fargebildet passer godt med det uttrykket jeg forbinder med kattewinnen.

Fargene, kontrasten, skarpheten og komposisjonen gjør dette til et flott bilde mener jeg - ikke minst fordi det er tydelig at det er "ditt".

Lenke til kommentar

Fargeversjonen var glimrende! Legge ut plakatstørrelse? ;)

Svarthvittversjonen ble litt flat i mine øyne.

Rammen var også skikkelig lekker, er det fordi dette er et analogt og egenframkalt bilde? Eller har du noe PS-magi å lære bort?

Endret av Onkel
Lenke til kommentar
Synes ikke den drømme-tingen din ble så fin jeg.  :ermm:

7942006[/snapback]

Du kan få lov til å tro det du ;) Neida, men jeg syns det blir FOR kjedelig å bare ha det "orginalt".

7947136[/snapback]

Og kan få lov å enten holde bildene for deg selv og ikke ønske kritikk på dem, eller faktisk sette pris på at folk hjelper deg, og ikke bare si at "nei, jeg synes det".

Jeg sier det jeg synes, og det er det som er kritikk.

Endret av Valeur
Lenke til kommentar

Syns det var ett artig motiv. Og bilde var veldig fint.

Men jeg hadde likt det bedre om du ikke hadde hatt den "feather" liknendes effekten på badekaret men på bakgrunnen. Badekaret kunne vert helt skarpt.

Men begge måtene gjør samme effekten at badekaret blir mer tydelig (BeFs sa det samme ser jeg, kunne du lagt ut den versonen, får vår skyld :innocent: ).

Stå på, likte bildet :)

Valeur: Synest han har lov til å forsvare hvorfor han gjort det han har gjort med bildet sitt, og også si hvorfor han er uenig med kritikere. Dette er ett forum for bildekritikk, men fotografi er litt som musikk når det når er en viss standard; Det blir litt snakk om smak og behag.

Når ett bilde blir kritisert og diskutert må fotografen få være med.

Endret av maxM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...