snorri Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 jeg så fight club igår (bra film forresten), og så et speilbilde av megselv i edward nortons skikkelse. jeg synes også at denne verden er fucket, og jeg har en enorm trang til å ødelegge noe vakkert. ikke spør meg hvorfor, men jeg får også lyst til å spenne en svær neger i ballene og så ikke løpe vekk, men istedet si at føltes akkuratt som da jeg banket moren hans og stikke kinnet frem. hærværk er også på topplisten min for tiden. har ingen mening i livet og hater kapitalisme. hjelp meg. jeg er snart 16 år og er så ***** pisslei av de forpulte fjortisene på min alder som er bare en gjeng med wannabe kjendiser som har sett for mye på mtv. jeg er så pisslei av å få sms vitser fra forskjellige "venner" og dagen etter forventer de at jeg skal le av vitsen og digge de. **** ta. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Hey.... vi har "Bob with tits" på besøk Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Quote: borre skrev (2002-12-03 20:50):Hey.... vi har "Bob with tits" på besøk Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 gå til psykolog. Bob with tits? Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 gå til psykolog. Bob with tits? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Quote: Den 2002-12-03 22:12, skrev Torsteinen:Bob with tits? Har du ikke sett Fight Club? Og hvem er det som spiller "Bob"? Lenke til kommentar
snorri Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 hm... alle ler av meg. tror det går over om jeg hører for mye på slipknot eller.no you punk ass computer bad ass. bob with tits var eldre en jeg, og testikkelkreft har jeg heller ikke. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Jeg velger å si som O-Store Egil i BareEgilBand: "Skal du tagge, kan du ta å tagge deg sjæl i rævva!". <Out> Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Prøv og gjør det der med den svære negeren, og så ser du om det var noe gøy og om du har lyst til og gørre det igjen... tror det skulle få deg på andre anker PS. Slipknot = Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Quote: DrErling skrev (2002-12-04 20:36):"Skal du tagge, kan du ta å tagge deg sjæl i rævva!". Klarer du det blir eg veldig imponert? Lenke til kommentar
en mann Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Ta dette til en psykolog, meat-loaf. Du er ikke spesiell. Alle har lyst til å ødelegge noe, og seff, alle har lyst til å sparke noen i ballene. Ty til kristendommen, slipknot, tool, alle de tingene psykopater hører på og gjør. Ikke hold dette inne, da ender vi opp med en ny Mr. Durden. Og du vil ikke ha en dame med deg. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Quote: Den 2002-12-03 20:22, skrev meet-loaf: har ingen mening i livet og hater kapitalisme. hjelp meg. jeg er snart 16 år og er så ***** pisslei av de forpulte fjortisene på min alder som er bare en gjeng med wannabe kjendiser som har sett for mye på mtv. Du er egentlig like mye wannabe. Men greit nok, søk gjerne hjelp for din egen del - før du gjør noe dumt. Gå til psykolog. Det er egentlig ikke fyfy nå til dags, tvert i mot! Tips, ikke ta alt så forbanna seriøst som 16 åring. Vent til du blir 20. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå