Gå til innhold

bør jeg oppsøke proffesjonell hjelp?

snorri

Anbefalte innlegg

jeg så fight club igår (bra film forresten), og så et speilbilde av megselv i edward nortons skikkelse. jeg synes også at denne verden er fucket, og jeg har en enorm trang til å ødelegge noe vakkert. ikke spør meg hvorfor, men jeg får også lyst til å spenne en svær neger i ballene og så ikke løpe vekk, men istedet si at føltes akkuratt som da jeg banket moren hans og stikke kinnet frem.

hærværk er også på topplisten min for tiden. har ingen mening i livet og hater kapitalisme. hjelp meg. jeg er snart 16 år og er så ***** pisslei av de forpulte fjortisene på min alder som er bare en gjeng med wannabe kjendiser som har sett for mye på mtv. jeg er så pisslei av å få sms vitser fra forskjellige "venner" og dagen etter forventer de at jeg skal le av vitsen og digge de. **** ta.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta dette til en psykolog, meat-loaf. Du er ikke spesiell. Alle har lyst til å ødelegge noe, og seff, alle har lyst til å sparke noen i ballene.

Ty til kristendommen, slipknot, tool, alle de tingene psykopater hører på og gjør.

Ikke hold dette inne, da ender vi opp med en ny Mr. Durden. Og du vil ikke ha en dame med deg.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-03 20:22, skrev meet-loaf:

har ingen mening i livet og hater kapitalisme. hjelp meg. jeg er snart 16 år og er så ***** pisslei av de forpulte fjortisene på min alder som er bare en gjeng med wannabe kjendiser som har sett for mye på mtv.

Du er egentlig like mye wannabe. Men greit nok, søk gjerne hjelp for din egen del - før du gjør noe dumt. Gå til psykolog. Det er egentlig ikke fyfy nå til dags, tvert i mot!

Tips, ikke ta alt så forbanna seriøst som 16 åring. Vent til du blir 20.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...