Gå til innhold

Deres drømmers innhold


Sidious

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- At jeg faller

- At noen løper etter meg

- At jeg løper etter noen

- Skole, lærer, studier, jobb

- Seksuelle drømmer

- Filmer, spill

- Redsel for et eller annet (edderkopper o.l.)

- At noen nær dere dør

- Svømming -> Drukning

- At jeg dør, og evt. våkner opp igjen

- At jeg kan fly osv.

- Kannibalisme, zombier og verdens undergang

- Ting jeg gleder meg til

- Masse random som jeg glemmer med en gang jeg våkner

 

Drømmer egentlig om det meste, men har blitt mindre mareritt jo eldre jeg har blitt. :w00t:

Lenke til kommentar

drømmer kan tydes ja, men det er ikke alt du drømmer som har noen spesielt viktig betydning. men at du blir hengt betyr jo ikke at du snart skal dø :p det kan bare bety en anspent situasjon IRL fks, du må se på det i sammenheng med det som skjedde rundt henginga osv osv.

Lenke til kommentar
jeg drømte at jeg blei hengt for noen netter siden.. det var selvfølgelig meget ubehagelig..

 

Kan man tyde drømmer på en eller anne måte?.. Hvorfor drømmer vi akkurat det vi drømmer? :hmm:

 

kanskje jeg er snart nær døden :(

Sannsynligvis ikke, jeg drømmer faktisk relativt ofte at jeg dør, sist uke drømte jeg at ikkjøpssjefen her jeg jobber veltet en stige jeg sto på og jeg falt 20 meter ned på asfat *splat*

 

Jeg lever enda.

 

Jeg har forøvrig også drømt at jeg slaktet alle på en butikk med en motorsag, men det har jeg heller ikke gjort enda, jeg tror det bare er tilfeldige ting som er satt sammen av tanker og ting som påvirker deg.

Lenke til kommentar

Noen ganger når jeg drømmer og ikke liker hvordan ting utvikler seg i drømmen så "loader" jeg drømmen på nytt og prøver igjen. Feks at jeg dør eller noe sånt. Japp akkurat som et spill. Er nok derfra jeg har det fra også ;)

 

Hender også at jeg sliter med og løpe i drømmer. Løper det jeg kan, men kommer ikke av flekken. :mad:

 

At jeg våkner av at jeg skvetter skjer også relativt ofte, men det er alltid i den fasen der jeg prøver og sovne. :thumbdown:

 

En ting som faktisk plager meg er at jeg har en edderkopp fobi. Denne kommer spesielt til i prøve og sove fasen. Der jeg våkner forsiktig og ser på en måte ting bevege seg i mørket på veggen eller i taket. Har skjedd at jeg har løpt ut av rommet i sånne tilfeller eller at jeg har skrudd på lyset. Det dritt skummelt egentlig :blush:

Endret av karl-wilhelm
Lenke til kommentar

Drømmene mine minner om filmer, ofte i Science Fiction-sjangere, og med sterkt variabel alders-grense :-P

Har noen slike "To Be Continued"-drømmer ala Ringenes Herre-filmene som faktisk fortsetter igjen selv om det kanskje flere år i mellom.

 

Har også en del drømmer der jeg sloss mot beist (vinner selvsagt lett), og springer rundt i mystiske labyrinter (er ikke redd eller lignende).

 

I en drøm jeg husker var jeg fanget i et parallelt univers (bebodd av en rase lignende mennesket, var der lenge) sammen med noen andre. For å komme meg hjem igjen måtte jeg hoppe utfor et stup uten å vise frykt. Hvis jeg ble redd ville jeg bli spiddet på noen skarpe skjær i havet, men hvis jeg klarte det ville jeg bli teleportert hjem. Jeg var den eneste som klarte det :D. Når jeg var "hjemme" (hjemmet mitt i drømmen) igjen var garasjen byttet ut med et stort spisebord (WTF?)

 

Noen som kan tyde den? :p

Endret av IQ
Lenke til kommentar
Drømmene mine minner om filmer, ofte i Science Fiction-sjangere, og med sterkt variabel alders-grense :-P

Har noen slike "To Be Continued"-drømmer ala Ringenes Herre-filmene som faktisk fortsetter igjen selv om det kanskje flere år i mellom.

 

Har også en del drømmer der jeg sloss mot beist (vinner selvsagt lett), og springer rundt i mystiske labyrinter (er ikke redd eller lignende).

 

I en drøm jeg husker var jeg fanget i et parallelt univers (bebodd av en rase lignende mennesket, var der lenge)  sammen med noen andre. For å komme meg hjem igjen måtte jeg hoppe utfor et stup uten å vise frykt. Hvis jeg ble redd ville jeg bli spiddet på noen skarpe skjær i havet, men hvis jeg klarte det ville jeg bli teleportert hjem. Jeg var den eneste som klarte det :D. Når jeg var "hjemme" (hjemmet mitt i drømmen) igjen var garasjen byttet ut med et stort spisebord (WTF?)

 

Noen som kan tyde den? :p

9284893[/snapback]

 

Den siste der virker på en måte kjent, er det fra en film eller noe sånt?

Lenke til kommentar
Den siste der virker på en måte kjent, er det fra en film eller noe sånt?

9284939[/snapback]

 

Ikke som jeg har sett ihvertfall.. for å komme til det parallelle universet måtte jeg svømme under vann med en grønn stein og la den berøre en annen stor grønn stein. (Er dette en film som finnes? Den vil jeg isåfall se :cool: )

 

Dette er en av de lengst varende drømmene mine, som var vart gjennom flere år, kommer stadig tilbake.

Endret av IQ
Lenke til kommentar

De siste 3 dagene har jeg drømt noe med at jeg løper litt her og der.

Blir ikke sliten.

 

Først var det som om jeg var i en film. ting sprang, og jeg måtte hoppe fra et rasende tårn xD landa fint på beina, hoppa bortover steinene ( var vann der ) også inn på tørt land.

Hadde ikke sko på, men det kom noen å henta. Fordi de fant posen min med ekstra klær og skoene mine.

Så skjedde det no random. Tok et stort hopp, også befant jeg meg ute på en åker med en gjeng andre folk. Så løp vi sammen som om det var et maraton.

Blei ikke sliten, og noen av de var folk jeg kjenner. Sporty folk vel og merke.

så kom vi til slutten og skulle løpe oppover en bratt bakke. han ved sidenav meg spurte om jeg kom til å greie det, fordi sånn RL er jeg ikke kjent ved å ha god kondis. Ja svarte jeg, men så satte alle seg ned ved noen stoler fordi vi måtte vente til det blei ledig.

 

Da våkna jeg. så at det regna, også sovna jeg igjen :p Rett tilbake til samma drøm. Nå gadd jeg ikke vente, så jeg løp opp bakken ( som faktisk ikke var no bratt alikevell ) også kom jeg i mål. Så våkna jeg igjen.

 

De to andre drømmene husker jeg ikke så veldig mye av, men de er veldig forskjellige, selv om jeg løper i de også ( men ikke ifra noe )

 

 

Har veldig ofte drømmer der jeg flyr.

Digger de drømmene <3

Noen drømmer har jeg overnaturlige evner. Litt forskjellig rare greier.

Har også en del drømmer der jeg havner i slosskamp. Ender opp med at jeg aldri gir meg og banker alle sammen :wee::ph34r:

 

 

Har også noen drømmer der det føles som man løper skikkelig sakte. sånn som om man skulle løpe med vann over hodet.

Det har jeg hørt kan være fordi hjernen er i full kobling ( :p ) mens resten av kroppen hviler, så den vil jo ikke bevege på seg, ellerno.

 

 

Tyding av min syke hjerne hadde gjort seg :p

Lenke til kommentar

Jeg drømte at jeg skulle flytte til England. Skulle bo sammen med en kar og familien hans. Husker at han hadde en rutete frakk på seg. Så begynte han plutselig å danse, og da begynte alle på bussholdeplassen å danse også. Japp, vi skulle ta buss til England xD. Merkelig drøm. Men den var også veldig fin. Kjente at jeg virkelig lengtet etter å dra. Ble litt furten når mamma vekket meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...