Gå til innhold

Deres drømmers innhold


Sidious

Anbefalte innlegg

Hadde en helt sinnsykt rå drøm her om natta!!

 

 

Det var masser av dverger, pratende dyr, monstere, godteri og ting.

 

Alt foregikk i en gedigen svømmehall som var lagd som en stor WoW instance.

 

Etterhvert fant jeg ut at alt vi gjorde blei gjort om til film og blei vist på verdenspremiære..

 

 

DET VAR HELT SYRETRIPP!!!! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde en helt sinnsykt rå drøm her om natta!!

 

 

Det var masser av dverger, pratende dyr, monstere, godteri og ting.

 

Alt foregikk i en gedigen svømmehall som var lagd som en stor WoW instance.

 

Etterhvert fant jeg ut at alt vi gjorde blei gjort om til film og blei vist på verdenspremiære..

 

 

DET VAR HELT SYRETRIPP!!  :D

7922306[/snapback]

Den er lett å tolke, du spiller for mye WoW

Lenke til kommentar

Kuleste drømmen jeg noen gang har hatt var egentlig litt noia-materiale...

Drømte at jeg og noen jeg kjennner prøvde å sette ny pers i fridykking. Så at de gikk tom for luft og besvimte rett foran meg. Måtte liksom dytte de oppover mot lufta. Bråvåkna og heiv etter pusten. Hadde visst holdt pusten på ordentlig og ikke bare i drømmen hehe

Lenke til kommentar

Jeg husker veldig sjeldent hva jeg drømmer.

 

Derimot i natt skjedde det noe utrolig, og jeg husket faktisk drømmen min. Jeg satt i en båt (robåt/gammel båt) og padlet ned en elv. Jeg kom til enden av elven, et sted hvor jeg og partneren min i den gamle fotografiklassen hadde tatt bilder (noe som ikke har skjedd). Mens jeg klatrer opp på en stein begynner båten min å drive nedover elven, og tar av i en sideelv der jeg vet det er en foss. Når båten forsvant helt, våknet jeg opp og merket at jeg både var tørst og at jeg måtte på do.

 

Veldig rar drøm! :ermm:

Lenke til kommentar

Min merkeligste drøm?

 

Hmm, det må være da jeg ble forvandlet til et tohodet rumpetroll som siklet mer enn Ole Einar Bjørndalen gjør på en dårlig dag, for så å bli sendt til en planet kalt "ØLKJFÆSJF". Der ble jeg nesten henrettet fire ganger av en inkompetent maursluker, før jeg fikk nittisju tonn med sennepsmugg over penishodet som en gang var 109 ganger større. Før jeg ble sendt tilbake til innsjøen med en stor kjempeklump med svartpølse på, var det tid for gurglemeie oppført i en generell helsekatalog. Den var basert på uhjelpsomme produktanalyser, katalysert fire ganger på morbid helesetrøye. Dessuten vår kålhodet førtisju ganger større enn den relative hønsenettingen.

Lenke til kommentar
I natt drømte jeg at jeg tok av en del av penisen min for å se på den. Så la jeg den et sted og så fant jeg den ikke igjen. Da ble jeg skikkelig lei meg fordi jeg hadde fått så liten penis.

 

Herregud og meningsløst egentlig. Er faen meg helt utrolig! :p

7926154[/snapback]

 

Haha, det er det dummeste :p

 

Vanligvis når man blir drept i en drøm våkner man jo, men en gang drømte jeg at det var krig og plutselig ble jeg skutt midt magen. Jeg våknet ikke, men hadde bare sinnsykt vondt :mad:

Endret av Firetrucken
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Hadde en sprø drømm i natt. Drømte at jeg og Eplefe og espen pai og bazukh og Nyhus og sirslask faktisk var i en leilighet i oslo og hadde LAN. Også var det en slags forypning under gulvet der pc'ene var. Også plutselig hørte vi at snuten var utenfor og så sa de at de hadde fått melding om at det var noen folk i en leilighet de trodde var tom. Det var bare dempet blå belysning der. Så prøvde Eplefe å forklare gjennom vinduet at vi lånte leiligheten til LAN, men snutefolka sa de hadde sett hu et sted før og når det var kjenninger av politiet så måtte de opp å sjekke. Så skulle jeg hente en cola i en colaautomat som stod der. Den brusa over og jeg tørka opp med et håndkle. Så skulle jeg bare hive håndkleet inn på badet men tok feil dør og heiv den rett på snuten som var på vei opp trappa. Da slapp de en schäfer de hadde med seg. Så husker jeg at jeg tenkte "Nå er ikke denne drømmen noe gøy mer. VÅKNE! VÅKNE! VÅKNE!" og så våknet jeg

Lenke til kommentar

Jeg har ikke drømt annet enn syke drømmer de sisste årene.

Ting som absolutt ikke henger sammen, og at jeg har blitt henrettet noen gang, men overlevd alle henrettelsene :p

 

Ellers når jeg ligger og skal sove, og merker at jeg er på vippepunktet til å sovne, så er det fryktelig morro å få meg selv til å tro at jeg faller.

Lenke til kommentar

jeg drømte at jeg satt oppå en 14-meters høy trailer med en jeg kjenner. men så begynner jeg å rape og å hoste veldig også detter jeg ned. da finner jeg ut at begge datt ned og jeg ringer til 911 fordi det er lettere å ringe enn 113, men så kommer jeg til politiet som setter meg over til et amrikansk sykehus. da hører jeg bare pipe tonen så våkner jeg

 

Edit: ord delings feil

Endret av Crazy_Man
Lenke til kommentar

Jeg hadde en rar drøm, en blond dame med krøllete hår sto å slo på en mann i militære klær. Han ba henne om å slåss tilbake. En sang spilte også i bakgrunnen, " AFI-Prelude 12/21", jeg hadde aldri hørt denne sangen før.

For 2-3 dager siden satt jeg å så på One Tree Hill episode 6 av sesong 4, da jeg hørte sangen igjen, og så akkurat det samme i drømmen om igjen. :/ Jeg skvatt skikkelig, særlig siden jeg aldri har sett på serien før noen par dager siden, og jeg har ikke snikktittet på noen episdoer. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...