Gå til innhold

Deres drømmers innhold


Sidious

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nakenhet i drømmer kan være en refleksjon av din egen sårbarhet eller skam. Med klær på deg kan du visstnok skjule identiteten din eller være en annen. Uten de vil det si at alle kan se hva du skjuler. Du er altså forsvarsløs...så drømmen prøver kanskje å fortelle deg at du prøver å være en du ikke er. Eller at du frykter å bli ledd av eller ydmyket.

 

Nakenhet i klasserommet kan også bety at du er uforberedt (at du ikke har gjort lekser/oppgaver i tide).

 

Mange ganger merker ikke andre folk i drømmen din at du er naken, dette kan visstnok bety at du er redd uten grunn. Ingen legger merke til din skavanker andre enn deg selv.

 

Morsomt å lese om slike ting...burde kanskje ikke alltid tas så seriøst dog. :) Men noen kan kanskje relatere til dette?

Lenke til kommentar
hadde en gang en drøm da jeg sloss mot Condoleezza Rice mens vi hoppet  20 meter fram og tilbake i matrix-style rundt om kring i gata. hva sier det om meg? :p

7917031[/snapback]

 

Tilhenger av heftig slossing men ikke amerikansk politikk/politikere? :D

 

edit:

Drømte en gang at jeg vant masse *MASSE* penger på en spilleautomat. Også kom det en gammel dame og tok alle pengene og skuffet dem ned i en liten veske. Mens jeg stod der kunne jeg ikke gjøre noe som helst. Våknet opp og var illsint.

 

:ermm:

Endret av Mompen
Lenke til kommentar

Drømmer som handler om slåssing kan bety at du sliter med en indre konflikt. Kanskje et uløst problem eller en ukjent part av deg kjemper for å bli hørt? Det kan også implisere en konflikt du går gjennom i det virkelige liv.

 

Om du derimot har drømmer der du slåss til døden kan det bety at det finnes en konflikt/problem i ditt liv du ikke er villig til å løse.

Lenke til kommentar

Du har jammen meg merkelige drømmer, om det der er sant. Men ja, å drømme at man er fanget i et bur kan bety at du opplever hemninger i livet ditt, eller at du er ute av stand til å kontrollere noen av områdene i livet ditt. Kanskje noen har så mye makt over deg at du ikke finner frihet til å handle på eget initiativ.

 

edge: Å drømme at du blir kidnappet kan bety at du føler deg fanget eller at ditt liv er begrenset. Kanskje noen eller en situasjon prøver å avlede din konsentrasjon og slik forhindre deg fra å nå dine mål. Om du derimot drømmer at du kidnapper noen kan det bety at du holder fast i noe som du til slutt må gi slipp på...

Lenke til kommentar
Du har jammen meg merkelige drømmer, om det der er sant. Men ja, å drømme at man er fanget i et bur kan bety at du opplever hemninger i livet ditt, eller at du er ute av stand til å kontrollere noen av områdene i livet ditt. Kanskje noen har så mye makt over deg at du ikke finner frihet til å handle på eget initiativ.

 

edge: Å drømme at du blir kidnappet kan bety at du føler deg fanget eller at ditt liv er begrenset. Kanskje noen eller en situasjon prøver å avlede din konsentrasjon og slik forhindre deg fra å nå dine mål. Om du derimot drømmer at du kidnapper noen kan det bety at du holder fast i noe som du til slutt må gi slipp på...

7917157[/snapback]

Ja kanskje det, jeg sover SOM EN STEIN men alikevel har jeg laaange samtaler i søvne, mamma hører meg helt inn på rommet hennes. Nesten skummelt å sovne , redd for at jeg forteller ett eller annet faenskap. Men men

Lenke til kommentar

Jeg har ofte drømt ting som skjer i virkeligheten... (er det Deja vu det heter?)

Det er litt ekkelt, spesielt hvis det skjer flere ganger over en liten periode... og da mener jeg f eks: noen personer sier akkurat det samme, på akkurat samme sted, med akkurat de samme personene rundt. Skumle greier :p

Lenke til kommentar

Drømmer helt åndssvake ting. Rollespilliknende hendelser med personer og ting fra hverdagen hvor jeg er hovedperson... :S

 

Ellers hender det jeg drømmer at jeg ligger og holder rundt noen.. Det er mer koselige drømmer. :wee:

Lenke til kommentar

Støtter egentlig teorien om at drømmer er en blandng av masse inntrykk man samler opp i løpet av dagen. Kanskje og en opprydding en gang i blandt, som om hjernen defragmenterer :p

De drømmene jeg har hatt mest i det siste har vært drømmer der jeg kjøper/får/vinner/finner drømmebilen min, som er en '68 Dodge Charger :love: . Det er egentlig en utrolig kjip drøm, for når jeg kjører bilen er den alltid maks sucky å kjøre, og når jeg våkner opp blir jeg alltid dritpisst når jeg kommer på at jeg ikke har bilen allikevel. En gang kom jeg ikke på det før jeg satt og spiste frokost. Tenker mamma ble forundret når jeg plutselig begynnte å banne stygt sånn helt uten videre :D .

 

Edit: Post nr. 100 :w00t:

Endret av Corn Flakes
Lenke til kommentar

Jeg tilfeller av drømmer der jeg ser at soverommet mitt er full av insekter.

 

Også har jeg hatt en drømm nylig der min familie blir drept foran min ansikt og jeg kunne ikke gjøre en shiiit.

 

Jeg stå bare der og så dem bli drept.

 

Horribelt!

:cry:

 

 

Ikke noe grønne enger på meg nå lenger..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...