Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Har du valgt gitar da, Erlend? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Badmatz: Ja, tenker det blir en splitter ny Epiphone Les Paul Special i svart. Den får mye skryt for å være god å pimpe, også er den ikke så dyr heller. Lenke til kommentar
Meits Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg hadde det moro med en gitar en gang: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Her er skjønnheten min :!: hva syntes dere om min pimping? hihihi da er det bare å kjøpe nye strenger så er vi igang!! ps. tommelen opp til dama... er hun ikke flink ? 7923798[/snapback] Haha, det var jo faktisk kult også Må ha tatt enormt mye tid og arbeid? Lenke til kommentar
-Zoso- Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 hehe, takktakk! Nja.. Malingen tok 2-3 uker... oljemaling tørker ikke fort vett Lakkinga tok drøye 5 timer (3 lag) og nedslipingen tok en drøy arbeidsdag med sandpapir! Har fått på hals, strenger og en ny "hippie-reim" nå! Så gleder meg mad til å komme meg hjem og spille no slags gig med hardingcastern, hehe! Lenke til kommentar
srbz Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Bilder av Zoso sin fiks ferdige gitar? Gjerne store bilder Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Her er skjønnheten min :!: hva syntes dere om min pimping? hihihi da er det bare å kjøpe nye strenger så er vi igang!! ps. tommelen opp til dama... er hun ikke flink ? 7923798[/snapback] Jeg hadde det moro med en gitar en gang: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 7950068[/snapback] Meget spesielt.. begge to... Hvorfor ødelagte du gitaren meits?? Zoszo, den gitaren ble spesiell! Ikke stygg, men underlig... Lenke til kommentar
Sir_Wrathson Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Om noen vet en måte å få farget strengene svarte( eller en annen farge) uten å ødelegge noe på egenskapene til strengene. Har lyst å gjøre det på bassen min. Hadde vært rått med svarte strenger, i og med at hele bassen er svart Eller limegrønne strenger hadde også vært fett ! Haha gjelder forresten denne bassen som jeg legger med som bilde! Noe annet jeg kan gjøre som hadde vært kult? Kom med tips Lenke til kommentar
-Zoso- Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 sånn ,her er et.. haha meits.. er det speaker på den ?? Lenke til kommentar
Meits Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) sånn ,her er et.. haha meits.. er det speaker på den ?? Det er en speaker, ja, fra en sånn bærbar micro-amp. Det låter som en radio og feeder noe inmari, men jeg liker'e Jøss, fant et lydklipp også gitt. http://media.putfile.com/sghondo Og forresten - jeg elsker den Hardingcasteren. Tøf reim også Endret 18. februar 2007 av Meits Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Om noen vet en måte å få farget strengene svarte( eller en annen farge) uten å ødelegge noe på egenskapene til strengene.Har lyst å gjøre det på bassen min. Hadde vært rått med svarte strenger, i og med at hele bassen er svart Eller limegrønne strenger hadde også vært fett ! Haha gjelder forresten denne bassen som jeg legger med som bilde! Noe annet jeg kan gjøre som hadde vært kult? Kom med tips 7964631[/snapback] Kjøp svarte strenger.. Ellers funker det sånn halvveis med sprittusj.. Lenke til kommentar
-Zoso- Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 hvordan funker den meits? har du batteri til den da? eller får den størm gjennom jack :S ? Lenke til kommentar
Meits Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 hvordan funker den meits? har du batteri til den da? eller får den størm gjennom jack :S ? 7969372[/snapback] Den går på et 9V-batteri, slik at jeg kan ta den med hvor som helst. Men siden det bildet der ble tatt, har jeg montert speakeren inn i en annen gitar: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Nå spiller ikke jeg gitar mer, men har jo selvfølgelig pimpa den for mange år siden. Den var egentlig lyseblå, og med en helt håpløs wiring (sus/jordfeil). La inn skjerming på elektronikken, pussa vekk all lakken, dremla meg nytt plekterbrett av en alu-plate fra Clas'ern. Vurderte også og bygge inn en liten Zoom 9002 DSP-enhet jeg hadde liggende, men kom aldri så langt... . Mister man ikke sustain om man lager flere hulrom i kroppen enn det allerede er ? Lenke til kommentar
-Zoso- Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 jepp rulle.. hvis man spiller på flying V vil man neppe kjøre mye grep og ect. (altså mest til solobruk) ... Fet plate! btw, det så fett ut meits tenker på å kjøpe en billig el-bass til hjemmeinnspillingen.. så on topic: HVORDAN KAN JEG PIMPE DEN?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Tips til pimping av klassisk gitar (kassegitar)? Lenke til kommentar
Meits Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Tips til pimping av klassisk gitar (kassegitar)? 7979661[/snapback] Du kan lage et hull i en vinylplate på størrelse med lydhullet i gitaren og legge denne over. Ellers kan du jo beklé gitaren med et fargerikt stoff. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hehe, ja det var jo noen forslag... tror ikke den vinylplata hadde vært så fin på gitaren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Heisann folkens! Ikke la denne tråden dø ut, da... Mens jeg satt og skifta strenger på min gitar, fikk jeg lyst til å male den hvit! Lenke til kommentar
-Zoso- Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 lag et hull og fest skinn, slik at du får en ekstra bongotromme på gitaren.. haha.. faen jeg er genial Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå