edonis Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Lurer veldig fælt på hvor jeg kan få kjøpt et kosedyr som ser ut som en apekatt, har nå vært både på Sandvika Storsenter, Holmensenteret og på Trekanten, og de hadde ikke det der. Eneste sted de hadde noe i nærheten var SS, men den var ikke helt det jeg var ute etter. Noe alá dette: Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette, fortrinnsvis i Asker/Bærum-området? Trenger å få kjøpt det på mandag.. Takker! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg kjøpte faktisk en ape-bamse på Skeidar til niesen min, men det er en god stund siden. Hva med riktige leker som ligger på Vika i Oslo? Kan ikke garantere at de har noe sånt, men du kan jo ringe å høre. Lenke til kommentar
edonis Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg kjøpte faktisk en ape-bamse på Skeidar til niesen min, men det er en god stund siden. Hva med riktige leker som ligger på Vika i Oslo? Kan ikke garantere at de har noe sånt, men du kan jo ringe å høre. 7913831[/snapback] Takk for svar! Bor 1km unna Skeidar, så kunne kanskje stukket innom en tur for å være på sikre siden Virkelig ikke mange steder de har ape-bamser Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Sjekka du Sprell, den nye lekebutikken på SS? Jobber på SS selv og mener at Sprell vil være butikken med sånne leker ... Lenke til kommentar
edonis Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Sjekka du Sprell, den nye lekebutikken på SS? Jobber på SS selv og mener at Sprell vil være butikken med sånne leker ... 7917030[/snapback] Hm.. Er ikke helt sikker, er Sprell den butikken som er like ved Villeroy & Boch i den nye delen av senteret? Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hm, klarer ikke plasere Villeroy & Boch i senteret, men ja er i 1. etage (andre?) i nybygget, ganske nærme inngangen fra "gamle"delen Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 En liten bumb. Gikk forbi den butikken jeg snakket om for en time sia, tenkte på denne posten og så inn ... Så desverre ikke noe apekosedyr, jeg tok nok feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå