..:Harald:.. Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Noen som vet om det finnes et programm der du kan endre oppløsningen på video? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Ganske mange vil eg tru, Virtualdub er er eit. Opne videoen, vel Video --> Filters, trykk Add og vel resize frå lista. Gå so til Video --> Compression for å velge ein codec, og til slutt File --> Save as AVI for å lagre den nye fila. Lenke til kommentar
..:Harald:.. Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Ganske mange vil eg tru, Virtualdub er er eit. Opne videoen, vel Video --> Filters, trykk Add og vel resize frå lista. Gå so til Video --> Compression for å velge ein codec, og til slutt File --> Save as AVI for å lagre den nye fila. 7914000[/snapback] Takk:) Lenke til kommentar
..:Harald:.. Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Ganske mange vil eg tru, Virtualdub er er eit. Opne videoen, vel Video --> Filters, trykk Add og vel resize frå lista. Gå so til Video --> Compression for å velge ein codec, og til slutt File --> Save as AVI for å lagre den nye fila. 7914000[/snapback] Men pris? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Det er heilt gratis. Lenke til kommentar
..:Harald:.. Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Det er heilt gratis. 7914865[/snapback] Takk for all infoen Lenke til kommentar
..:Harald:.. Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Det er heilt gratis. 7914865[/snapback] Takk for all infoen Men vet du om det er mulig å endre video fra feks mp4 til mpg, avi osv? 7915887[/snapback] Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Trur ikkje Virtualdub har støtte for mp4. Super, som du finn på http://www.erightsoft.net/ under Freeware, gjer so vidt eg veit det, og det kan konvertere til mange ulike format. Lenke til kommentar
..:Harald:.. Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Trur ikkje Virtualdub har støtte for mp4. Super, som du finn på http://www.erightsoft.net/ under Freeware, gjer so vidt eg veit det, og det kan konvertere til mange ulike format. 7916120[/snapback] oki, dumt hvis den ikke støtter mp4, men det finnes vel sikkert et programm som støtter det. Får koste hva det koster:P Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Som sagt, eg trur Super, som i likskap med Virtualdub er gratis, støtter det. Det har litt begrensa val når det gjeld oppløysning, men mogelegheita er der. Lenke til kommentar
..:Harald:.. Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Som sagt, eg trur Super, som i likskap med Virtualdub er gratis, støtter det. Det har litt begrensa val når det gjeld oppløysning, men mogelegheita er der. 7919435[/snapback] Jepp:) Lenke til kommentar
chma Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 MPEG Streamclip som og er gratis støtter mp4 og er gratis http://www.squared5.com/ Lenke til kommentar
..:Harald:.. Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Noen som vet om et bra redigeringsprogram? Som støtter mp4. Trenger å fikse sensur i noen videoer? Helst gratisprogramm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå