TST Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Dette er første del i en serie dagbøker fra utviklingen av Söldner Secret Wars, her på Gamer.no. Spillet skal i følge JoWooD, sette en standard for Internettbasert spilling. Artikkelforfatteren, Teut Weidemann, er kreativ leder i Wings Simulations. Han er tidligere kjent for å være hjernen bak Panzer Elite-serien. I den første dagboken forteller han blant annet om det dynamiske brettdesignet. Les hele artikkelen Lenke til kommentar
nicrohard Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Meget pent :smile: Lenke til kommentar
Vauxhall Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Så det er kun internett-basert spill? Ingen singleplayer osv? Når vil det muligens komme? Ser jo meget flott ut da! Lenke til kommentar
Hedeon Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Dette så bra ut ja, fikk nesten litt førsteganstjeneste feeling når jeg så han soldaten som sto ute i snøen :smile: Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 Hvis dere har spørsmål om dette spillet, kan dere lage en liste med spørsmål og sende meg. Vi planlegger en Q&A med Wings, og muligens vil vi ta turen til dem (eller JoWooD) for å teste spillet også. Lanseringsdato er forløpig satt til tredje kvartal 2003. Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 må sei eg er litt skuffa over at dem skal ta så utruli masse hensyn til folk med svak pc, hadde jo vert kjekt om man kunne få maks effekt av spillet då, og virkelig få fram det beste grafiske som er mulig Lenke til kommentar
nicrohard Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Hmm.. Mere hensyn = mere spillere. Dette er jo et onlinespill, så jeg skjønner dem godt jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg