brainwasher Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Har noen et tips om hvordan jeg skal kunne ligge temp måleren intil cpu kjernen uten at den faller vekk når jeg sitter på kjøle ribba? Stresser liv av meg!! Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 en bitteliten teipbit på ledningen og termisk pasta mellom sensor og cpu. eller bare litt termisk lim mellom sensor og cpu.. Lenke til kommentar
brainwasher Skrevet 3. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2002 for det 1. kan jeg altså festen den med en liten teip bit uten at den smelter og for det 2. skal temp måleren ligge imellom cpu kjernen og kjøle ribben med litt kjøle pasta i mellom?? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Nja tviler på at plasten liker det, teipen smelter garantert, men det finnes sikkert spesialteip... Tenkte på at hvis sensoren var en lang pinne eller noe isolert at du kunne lirke den under socketen eller .no Det går vel ikke, men hvem vet... Det eneste jeg vet er at jeg ikke gidder å åpne maskinen for å se Lenke til kommentar
vegge Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Temperaturmåling Selv har jeg brukt en liten dæsj AS3 mellom sensor og kanten på CPU-core. Kjøpte en rull elektrikerteip på Statoil og det funker bra. Nå holder CPU-en min bare 40 grader, så jeg vet ikke om 70 grader f.eks. ville ødelagt teipen.. God teip er alt som trengs! :smile: Lenke til kommentar
brainwasher Skrevet 3. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2002 Hva er AS3? Så jeg kan bare bruke en sån svart elekrtikerteip, hva er det blå han fyren på den linken du ga meg bruker til og feste ledningen? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Er det en XP det er snakk om? Blir hele CPU'en så jævlig varm da, er det ikke bare kjernen? Lenke til kommentar
Destro Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Quote: Den 2002-12-03 19:58, skrev brainwasher:Hva er AS3?Så jeg kan bare bruke en sån svart elekrtikerteip, hva er det blå han fyren på den linken du ga meg bruker til og feste ledningen? AS3= Artic Silver 3 eller noe husker ikke hvordan det staves Lenke til kommentar
brainwasher Skrevet 3. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2002 Ja det er en xp kjerne det er snakk om , Jeg har en XpP1900+ og en Globalwin tak68 vifte så den ligger ca på en 35-40 grader!! og da går det vel fint med litt elektriker teip imellom? Lenke til kommentar
vegge Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Quote: Den 2002-12-03 19:58, skrev brainwasher:Hva er AS3?Så jeg kan bare bruke en sån svart elekrtikerteip, hva er det blå han fyren på den linken du ga meg bruker til og feste ledningen? AS3 = Arctic Silver 3 = Den beste kjølepastaen (forruten om kanskje Shin Etsu..) Svart elektrikerteip TROR jeg vil funke bra. Bare den sitter godt. Prøvde meg tidligere med en dårlig teip. Den datt rett av og jeg ble sint.. Jeg foreslår du mailer han blå fyren på den linken. Mailadressen til forfatter står øverst på siden.. Lykke til! :smile: PS. Da jeg kjøpte mitt termometer, så fulgte det med en liten teipbit. Den jeg bruker nå fungerer derimot bedre. Har teipet ledningen flere steder, slik at jeg ikke skal dra den ut med en feiltakelse.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå