JC81 Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Ser etter den originale Sony PS2 Komponentkabelen. Noen som vet hvor jeg kan få tak i PS2 komponentkabel? Og hva ligger prisen på? Har ikke funnet den hos verken MPX, Komplett, elkjop.no eller noen andre steder. Men fant ut at det fantes på nettsidene til Playstation under seksjonen "tilbehør". Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 bump har hørt at bildet kan bli bedre hvis jeg kjøper en komponent kabel til ps2, noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Lenke til kommentar
supersnus Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 bump har hørt at bildet kan bli bedre hvis jeg kjøper en komponent kabel til ps2, noen som vet hvor jeg kan få tak i det? http://dx.com/s/ps2+component Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Er samme kabel som til PS3. Så om du kjøper en PS3 komponent er jeg rimelig sikker på at denne kan brukes på PS2. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 hehe, fant ut det bildet ble faktisk bedre, ikke super bra, men mindre blury Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå