brainwasher Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Kan jeg vaske av den gamle kjøle pastaen med rød spirite eller må jeg bruke isopropalon, jeg vet jeg ikke må bruke hvite spirite!! Lenke til kommentar
Bach Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Rødsprit og papir som ikke loer fungerer helt greit. Q-tips er veldig praktisk. Lenke til kommentar
Dings Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Rødsprit vet eg ikke.. Jeg fant noe neglelakk fjerner (hvis min søster spør dere så vet dere ikke hvor den er.. :wink: ) Det funker fint.. Bare sjekk at det du renser med ikke er tillsatt en haug med ting og tang som blir liggende igjen.. Ispropanol er det beste.. Har vel også brukt aceton en gang.. Det funker fint det også :smile: Lykke til! Mvh. Dings Lenke til kommentar
brainwasher Skrevet 3. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2002 Det hadde vert fin om jeg fikk et til innstill så jeg viste om jeg kunne bruke rødsprit eller ikke, den ene sier at det går fin og den andre er ikke sikker? Lenke til kommentar
Superion Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Tror ikke rødsprit er det beste, innholder mye annet en rein sprit. Isopropanol er det beste, eller god heimbrendt :razz: Selv bruker jeg aceton, virker som det funker fint og. Lukter ihverfall slik Lenke til kommentar
Bach Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Neglelakkfjerner er stort sett bare aceton. Men det er ille sterkt og bør ikke søles for mye av. Isopropanol er hovedinngrediensen i kondensfjerner. Koster en 10-er på Esso. Om du bruker det ene eller andre er ikke så forferdelig viktig. Det viktigste er å få vekk det gamle goopet og få lagt på et nytt tynt og jamnt lag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå