Gå til innhold

kan ikke starte cs


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ber de deg om å "kjøpe nytt cs eller kjøre nytt cs. kan du ikke forklare deg bedre. si nøyaktig hva som kommer frem.

 

viss det står at: this account dosent own the game, log in whit an account who owns the game. er det bare å restarte steam eller logge av og vente en time eller 2.

 

men viss det står noe annet må du si det?

Lenke til kommentar

butikk, men trykket nettop på "aktiver et produkt i steam", skrev ned min cd key og de sa at den var brukt?

 

Bør jeg heller kjøpe på steam?

 

Men men ødelegger butikken jeg kjøpte det i hvis jeg ikke får ny cd key

EDIT:hvor registrerer jeg spillet? men uansett tror cd keyen min er brukt

Endret av LpIsBackForYou
Lenke til kommentar

jeg har installert spillet, Prøvd å aktivert cd-keyen min(hvis jeg gjorde det på rett plass^^, be ikke bedt om noe når jeg installertre spillet) der det sto at den var brukt :S

 

Tror nok det var det som var problemet, men uansett det ser ut som at det er flere som spiller normal counter strike?

Burde jag bare kjøpe cs 1 da?

Lenke til kommentar

men er cd keyen synlig utenfor coveret?

isåfall skal du gå/sykle/kjøre til der du kjøpte det og forlange nytt spill, viss du ikke får det har jkeg foreslaått å anmelde de for juks og fanteri.

for viss CD-keyen allerede er vrukt er det vanskelig å få spilt det!

 

Edit: det kan hende at noen har lurt til seg spillet. kjøpt det og gott tilbake til butikken å sakt at det ikke virker, de får tilbake pengene og buttiken prøver å selge det på nytt. da er det en heldig-gris som spiller css for free

Endret av kjetilm
Lenke til kommentar
men er cd keyen synlig utenfor coveret?

isåfall skal du gå/sykle/kjøre til der du kjøpte det og forlange nytt spill, viss du ikke får det har jkeg foreslaått å anmelde de for juks og fanteri.

for viss CD-keyen allerede er vrukt er det vanskelig å få spilt det!

 

Edit: det kan hende at noen har lurt til seg spillet. kjøpt det og gott tilbake til butikken å sakt at det ikke virker, de får tilbake pengene og buttiken prøver å selge det på nytt.  da er det en heldig-gris som spiller css for free

7913022[/snapback]

 

Det er utrolig frekt! :hrm:

Hvis du ikke får nytt spill bare saksøk klærne av de. :thumbdown:

 

Da tipper jeg du får spillet. :w00t:

Lenke til kommentar
men er cd keyen synlig utenfor coveret?

isåfall skal du gå/sykle/kjøre til der du kjøpte det og forlange nytt spill, viss du ikke får det har jkeg foreslaått å anmelde de for juks og fanteri.

for viss CD-keyen allerede er vrukt er det vanskelig å få spilt det!

 

Edit: det kan hende at noen har lurt til seg spillet. kjøpt det og gott tilbake til butikken å sakt at det ikke virker, de får tilbake pengene og buttiken prøver å selge det på nytt.  da er det en heldig-gris som spiller css for free

7913022[/snapback]

 

Det er utrolig frekt! :hrm:

Hvis du ikke får nytt spill bare saksøk klærne av de. :thumbdown:

 

Da tipper jeg du får spillet. :w00t:

7913089[/snapback]

 

20 min med bil :cry:

men det skal **** meg gjøres!

 

Men hvis jeg bestiller det på steampowered, får jeg det i posten, eller må jeg nedlaste noe?

Lenke til kommentar
men er cd keyen synlig utenfor coveret?

isåfall skal du gå/sykle/kjøre til der du kjøpte det og forlange nytt spill, viss du ikke får det har jkeg foreslaått å anmelde de for juks og fanteri.

for viss CD-keyen allerede er vrukt er det vanskelig å få spilt det!

 

Edit: det kan hende at noen har lurt til seg spillet. kjøpt det og gott tilbake til butikken å sakt at det ikke virker, de får tilbake pengene og buttiken prøver å selge det på nytt.  da er det en heldig-gris som spiller css for free

7913022[/snapback]

 

Det er utrolig frekt! :hrm:

Hvis du ikke får nytt spill bare saksøk klærne av de. :thumbdown:

 

Da tipper jeg du får spillet. :w00t:

7913089[/snapback]

 

20 min med bil :cry:

men det skal **** meg gjøres!

 

Men hvis jeg bestiller det på steampowered, får jeg det i posten, eller må jeg nedlaste noe?

7913119[/snapback]

Du laster ned direkte

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...