-Teddy- Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Hvordan kan jeg gi Opera et eget stilark? Til IE har vi jo utkommentert kode, finnes det noe lignende til Opera? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Du kan bruke PHP for å finne ut hvilken nettleser folk bruker, men det kan man forandre på. Derfor er det vel ingen 100% sikker måte å gjøre det på, dessverre. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Det er ikke så mange som bruker Opera på siden, klarer jeg å dekke mesteparten av Operabrukerne er jeg fornøyd. Hvordan sjekker man dette i PHP? Kan noe PHP selv. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 http://www.php.net/manual/en/function.get-browser.php Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Derja, tusen takk! Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 -Teddy-: Et mye bedre alternativ er bare prøve deg fram og se hva som funker. Det er sånn man lærer de forskjellige fallgruvene og svakhetene/feilene i nettleserne. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Er en side jeg laget for en god stund siden. Den ser bra ut i alle nettlesere, og i dag har jeg fikset litt på en av undersidene. Måtte bruke position: absolute; og litt triksing i CSS'en for å det til uten JS. Tydeligvis tolker IE, FF og Opera alt litt forskjellig, så hver nettleser måtte ha egne top: verdier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå