Admin'c Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Kjøpte Audiogy platinum, sikler nå etter toern med thx og slikt nå som jeg skal kjøpe høytalere og sånt. Går det ann og koble frontpanelboksen på at standard audiogy2 kort??? Det ser jo ut som om jeg kan koble den på hvilken som helst audiogy1 kort... [ Denne Melding var redigert av: Admin'c på 2002-12-03 19:23 ] Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Vel, Live-Drive'en var ikke ment til å kunne brukes med Audigy, men ved en eller annen tilfeldighet eller glipp fra Creatives side, så ble det mulig. Så det kan godt være... Prøv å sett den i toer'n... :wink: Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 Aha, så dermed kan jeg bruke den gamle audiogy boksen på et audigy2. Løp og kjøp et nytt kort :wink: Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Nei, desverre, det går nok ikke an. De har av en eller annen grunn endret "pin-outen" på den 40pins kontakten. Sjekk ut Audigy-gruppa på news.creative.com for mer Audigy-relatert info. Inge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå