robiwan Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg har prøvd ridge raver til PSP og syns det var ganske gøy. Har prøvd PGR2 til vanlig xbox og syns det var kjedelig. Hva var det du likte med PGR3 vs RR6? Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 I dag er den store dagen. I dag går jeg til innkjøp av Xbox360, bare lurte på om noen viste om bedre tilbud en dette, sånn helt på tampen *Glede seg* Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg betalte 3643 kroner for 360 Premium, Gears of War, og en kontroller (Ikke trådløs). På Lefdal, grei pris. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 Hadde enda kontolleren hvert trådløs, hadde jeg nok heller gått for den løsningen... Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Sant det, men jeg trenger en vanlig kontroller hvis div. små unger vil spille litt. Unner ikke dem en trådløs kontroll. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 Vil bare informere at pris på dette tilbudet har gått opp til 3699,- Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Jupp, gadd ikke vente lenger... Jeg hadde også et gavekort jeg kunne bruke der, som jeg ikke kunne brukt på lefdal.... Nå er det bare å vente på at TV'n kommer i hus. Skal prøve å ikke bruke 360'n før det Lenke til kommentar
mbiof Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Grattis med ny konsoll. Gled deg til Oblivion. Jeg rundet main story i fjor vår, men nå koser jeg meg med dlc Knights of the nine. I'm a holy crusader old school Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Gratulerer ja, håper du er fornøyd med kjøpet Kan si at jeg ikke har angret et sekund på at jeg kjøpte den wonderbare boxen Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Takker for alle gratulasjoner bare vente på TV'en nå.... Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Er det meninga at det skal komme en svak suselyd hvis man legger øret inntil strøm adapteren? Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Er det meninga at det skal komme en svak suselyd hvis man legger øret inntil strøm adapteren? 8001960[/snapback] Er riktig dette ja! Det er en liten vifte i den tror jeg Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Er det meninga at det skal komme en svak suselyd hvis man legger øret inntil strøm adapteren? 8001960[/snapback] Pleier du normalt å legge øret mot strøm adapteren? Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Er det meninga at det skal komme en svak suselyd hvis man legger øret inntil strøm adapteren? 8001960[/snapback] Pleier du normalt å legge øret mot strøm adapteren? 8002668[/snapback] Man trenger faktisk ikke å legge øret mot den en gang. Hvis du er i et stille rom kan man så vidt høre den. Men der er overhodet ikke noe problem Kan ikke en gang si at den bråker Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Er det meninga at det skal komme en svak suselyd hvis man legger øret inntil strøm adapteren? 8001960[/snapback] Pleier du normalt å legge øret mot strøm adapteren? 8002668[/snapback] Man trenger faktisk ikke å legge øret mot den en gang. Hvis du er i et stille rom kan man så vidt høre den. Men der er overhodet ikke noe problem Kan ikke en gang si at den bråker 8003586[/snapback] Kommer ikke dette av frekvenslyder? Skal ikke si at dette er fakta-faen, men de fleste elektroniske dingsebomser lager vel frekvenslyder, enkelte er høyere enn andre. Endret 22. februar 2007 av Bertelsen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 No skal eg ikkje leike ekspert her. Men de første Xbox 360`en kom vel med PSU uten vifter. Var vel noe av grunnen til at folk måtte drive å sette de i høgden med fritt spillerom både over og under selve PSU`en. Husker eg var kjapp å sjekke om det var noe sus i min ihvertfall Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 Pleier vanligvis ikke å legge øret inntil adaptere, men det suste så fælt når jeg kobla til 360'n og ikke hadde disk i dvd'en, så da falt mistanken på strøm-adapteren. Må si jeg syns den bråkte lovlig høyt. Har hørt andre på forumet og andre steder klaget på det, men viste ikke at det var så ille. Det hjelper vel når jeg for koblet til TV'n og stereo og begynt med litt hardcore spilling =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå