Gå til innhold

EBGames pakketilbud på 360+extra kontroller+spill


robiwan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det meninga at det skal komme en svak suselyd hvis man legger øret inntil strøm adapteren?

8001960[/snapback]

 

Pleier du normalt å legge øret mot strøm adapteren?

8002668[/snapback]

Man trenger faktisk ikke å legge øret mot den en gang. Hvis du er i et stille rom kan man så vidt høre den. Men der er overhodet ikke noe problem :) Kan ikke en gang si at den bråker

Lenke til kommentar
Er det meninga at det skal komme en svak suselyd hvis man legger øret inntil strøm adapteren?

8001960[/snapback]

 

Pleier du normalt å legge øret mot strøm adapteren?

8002668[/snapback]

Man trenger faktisk ikke å legge øret mot den en gang. Hvis du er i et stille rom kan man så vidt høre den. Men der er overhodet ikke noe problem :) Kan ikke en gang si at den bråker

8003586[/snapback]

 

Kommer ikke dette av frekvenslyder? Skal ikke si at dette er fakta-faen, men de fleste elektroniske dingsebomser lager vel frekvenslyder, enkelte er høyere enn andre.

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar

No skal eg ikkje leike ekspert her. Men de første Xbox 360`en kom vel med PSU uten vifter. Var vel noe av grunnen til at folk måtte drive å sette de i høgden med fritt spillerom både over og under selve PSU`en. Husker eg var kjapp å sjekke om det var noe sus i min ihvertfall :p

Lenke til kommentar

Pleier vanligvis ikke å legge øret inntil adaptere, men det suste så fælt når jeg kobla til 360'n og ikke hadde disk i dvd'en, så da falt mistanken på strøm-adapteren.

 

Må si jeg syns den bråkte lovlig høyt. Har hørt andre på forumet og andre steder klaget på det, men viste ikke at det var så ille.

 

Det hjelper vel når jeg for koblet til TV'n og stereo og begynt med litt hardcore spilling =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...