Gå til innhold

EBGames pakketilbud på 360+extra kontroller+spill


robiwan

Anbefalte innlegg

EBGames kjører vist en kampanje med Premium + ektra trådløs kontroller + 1 valgfritt spill av følgende: Call of duty 3, Tony Hawks project 8, Lego Star Wars II og Ultimate Alliance.

 

Har tenkt til å kjøpe meg 360, når jeg får ny 40" skjerm i hus. Hvilken av spillen er mest imponerende, vil ha skikkelig wow effekt :cool: ?

 

REDIGERT: Til en pris av 3399,-

Endret av robiwan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
EBGames kjører vist en kampanje med Premium + ektra trådløs kontroller + 1 valgfritt spill av følgende: Call of duty 3, Tony Hawks project 8, Lego Star Wars II og Ultimate Alliance.

 

Har tenkt til å kjøpe meg 360, når jeg får ny 40" skjerm i hus. Hvilken av spillen er mest imponerende, vil ha skikkelig wow effekt  :cool: ?

7912621[/snapback]

 

Og prisen er?

Lenke til kommentar

Ein haug med innlegg som i større eller mindre grad var off topic er fjerna. Hald diskusjonen rundt det trådstarter spør om, og prøv å unngå den vanlege kranglinga. :)

 

edit: Eit par nye innlegg er fjerna. Vi treng ikkje starte ein Xbox 360 vs. PS3 diskusjon i denne tråden og.

Endret av ttt
Lenke til kommentar

Litt off topic her nå:

 

Den norske internett siden til EB games, noen som vet hvor lenge den skal være nede?

 

On topic: Dette tilbudet skulle de hatt når jeg kjøpte min Xbox 360

Du får jo mer for pengene, når du tenker at bare premium versjonen koster rundt 3000 i andre butikker

Endret av mortenmm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...