Gå til innhold

EBGames pakketilbud på 360+extra kontroller+spill

robiwan

Anbefalte innlegg

EBGames kjører vist en kampanje med Premium + ektra trådløs kontroller + 1 valgfritt spill av følgende: Call of duty 3, Tony Hawks project 8, Lego Star Wars II og Ultimate Alliance.

Har tenkt til å kjøpe meg 360, når jeg får ny 40" skjerm i hus. Hvilken av spillen er mest imponerende, vil ha skikkelig wow effekt :cool: ?

REDIGERT: Til en pris av 3399,-

Endret av robiwan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
EBGames kjører vist en kampanje med Premium + ektra trådløs kontroller + 1 valgfritt spill av følgende: Call of duty 3, Tony Hawks project 8, Lego Star Wars II og Ultimate Alliance.

Har tenkt til å kjøpe meg 360, når jeg får ny 40" skjerm i hus. Hvilken av spillen er mest imponerende, vil ha skikkelig wow effekt  :cool: ?

7912621[/snapback]

Og prisen er?

Lenke til kommentar

Ein haug med innlegg som i større eller mindre grad var off topic er fjerna. Hald diskusjonen rundt det trådstarter spør om, og prøv å unngå den vanlege kranglinga. :)

edit: Eit par nye innlegg er fjerna. Vi treng ikkje starte ein Xbox 360 vs. PS3 diskusjon i denne tråden og.

Endret av ttt
Lenke til kommentar

Litt off topic her nå:

Den norske internett siden til EB games, noen som vet hvor lenge den skal være nede?

On topic: Dette tilbudet skulle de hatt når jeg kjøpte min Xbox 360

Du får jo mer for pengene, når du tenker at bare premium versjonen koster rundt 3000 i andre butikker

Endret av mortenmm
Lenke til kommentar
Litt off topic her nå:

Den norske internett siden til EB games, noen som vet hvor lenge den skal være nede?

7937680[/snapback]

Veit ikke hvor lenge de har planer om at den skal være nede, men den har vært ned en god stund. Så ikke regn med at den åpner opp igjen med det første?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...