Gå til innhold

Beste Figur på wow?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal vi sjå, respecca akkurat healing. Men la oss si at jeg åpnet fighten med ravage crit = 2200, så shred crit om man er rask = 1500 (tror jeg), da har jeg 4 combo points, og critter glatt over 2000 på cloth. Dette var basert på helt ok pre-Karazhan gear jeg hadde.

 

Edit: Er vel likevel ganske vanskelig med tanke på energy at dette skal gå ann da. Vil nok komme noen hvite hits imellom..

 

Critchancen min var 30%, altså 0,3^3 = 0,027 eller 2,7%. Så dette skal normalt sett ikke skje.

Endret av ka1ser
Lenke til kommentar
I cat form så kan man 3 hitte en mage...

 

7913279[/snapback]

Hvor mye Hitter egentlig dere druids? Min Mage har 6000 hp unbuffed, skal godt gjøres og få inn 3 2k hits på rad. ;)

7913797[/snapback]

 

Kanskje ikk hits, men crits.

 

Mangle 1700+ - shred 2300+ (Clearcast) - shred 2300+

 

Går fint uten en white hit.

Endret av -Martin-
Lenke til kommentar
I cat form så kan man 3 hitte en mage...

 

7913279[/snapback]

Hvor mye Hitter egentlig dere druids? Min Mage har 6000 hp unbuffed, skal godt gjøres og få inn 3 2k hits på rad. ;)

7913797[/snapback]

 

Om du har 6k hp unbuffed så er du av fåtallet som har så mye :p,

 

Jeg spiller da 50 druid, ikke bra geara, men ravage critter for 1100 og etterpå kan jeg få inn en shred på 700, da trenger jeg bare en hit til for å drepe...

 

Og, nå vet ikke jeg helt, men 6K hp er ganske sykt for mage?

Isåfall, jeg har sett druids critte 2800 med ravage etterfulgt av shred like over 2k, og den magen døde der og da...

 

 

Mente Crits å ikke hits, tenkte på 3 slag liksom :p

 

 

http://www.ctprofiles.net/listing.ct?name=...nk=-1&listing=1

 

Printscreen av 6k HP please...

Endret av storken
Lenke til kommentar
Jeg er den beste klassen!

 

 

(Idag ble jeg crittet av en druid i Bear. 1050 med Mangle. Jeg hadde 6300 armor)

7914212[/snapback]

Er ikke det ganske lite?

 

"Beste" classen = Hunter.

 

-Enkelt å spille

-Low maintenance, selv med ammo/food til pet - kan grinde non stop

= lett å levle

-Fleksible, kan gjøre mye, soloe mange ting f.eks

->Altså gode i PvE

-Gode i PvP også, mot mange classer.

 

Summen av dette = beste classen (Ingen flavor of the month "omgz I cnat baet WRALOCKz in PVP NERF NREF"-greie mener jeg) :) imho

Endret av Carl M
Lenke til kommentar

Druider får mye ut av DPS'en rett fra talents, mens rogue er litt mere avhengig av våpen. Men med endgame gear tror jeg at rogue vil være(BØR) bedre en druid som DPS.

 

Druider vil mest sansynelig ikke få like mye dps-relaterte items i endgame, mens rogue får masse. Etter at spillerne har litt gear, er muligens rogue "imba" igjen.

 

 

Mens jeg levlet 1-60 gjorde jeg nesten alltid mere skade en rogue, tanka nesten alltid bedre en en warrior, mens i endgame måtte jeg heale som oftest. Det er slik det er nå, alle er 70, ingen har "uber" gear enda!

Endret av -Martin-
Lenke til kommentar
Hva er Soul Shard og hvor får man det?          

jeg er warlock og trenger soul shard!

7917675[/snapback]

 

Kjøp et spell som heter Drain Soul hos your local Warlock trener, hvis dette ikke allrede er gjort, deretter bruker du dette spellet rett før en mob dør. Hvis spellet enda er aktivt i det mob'en dør får du shard.

Endret av thomas213
Lenke til kommentar
Hva er Soul Shard og hvor får man det?          

jeg er warlock og trenger soul shard!

7917675[/snapback]

 

Kjøp et spell som heter Drain Soul hos your local Warlock trener, hvis dette ikke allrede er gjort, deretter bruker du dette spellet rett før en mob dør. Hvis spellet enda er aktivt i det mob'en dør får du shard.

7917727[/snapback]

 

hva er mob?

Lenke til kommentar
For å få soul sharden til en fiende bruker du drain soul på fienden rett før den dør, slik at den brukes samtidig som fiender faller til bakken. Da vil du få en lilla krystall i ryggsekken din, også kjent som en "soul shard".

7917803[/snapback]

 

hmm okey:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...