blomstkraft Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Men kva var grunnen til at denne adminen banna heile telenors ip-range?Var ikkje det ein liten krangel mellom deg og admin? 7961635[/snapback] Han ISP-banna Telenor for at jeg og sa imot GM, ja Yeah, right, and I'm Jesus! 7964148[/snapback] LOL :!: Endret 18. februar 2007 av blomstkraft Lenke til kommentar
miXer Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Så det du prøver å si er at på den private serveren som du spiller, så har admin bannet alle spillerne som har telenor som ISP? Hvis dette stemmer, ville jeg sluttet å spille på denne serveren temmelig fort. Tydelig at disse folkene er noen kjempe amatører når det gjelder å drive en server. Lenke til kommentar
blomstkraft Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Så det du prøver å si er at på den private serveren som du spiller, så har admin bannet alle spillerne som har telenor som ISP? Ja, det stemmer Hvis dette stemmer, ville jeg sluttet å spille på denne serveren temmelig fort. Tydelig at disse folkene er noen kjempe amatører når det gjelder å drive en server. 7974469[/snapback] Det kan hende at de er amatører, men det er ellers en veldig god server Lenke til kommentar
blomstkraft Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Nå har de satt opp en helt ny server og bla bla bla...! Så nå kom jeg inn igjen, jeg satt å spillte på denne serveren i ti minutter, men så banna de meg igjen.. faen's tosker, for helvette SATAN Endret 22. mars 2007 av blomstkraft Lenke til kommentar
waerg34g Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Tråden er rapportert, da blomstkraft ønsker hjelp til å spille ulovlig. Tar man en kikk på Lineage II sine sider ser man at de ikke har sluppet serverkoden, og anser private servere som brudd på opphavsrettigheter - altså piratvirksomhet. Utover dette, en ban er spillerens problem. Mener du den er urettmessig må du ta opp dette med de som administrerer serverene. Det er ytterst sjelden man blir bannet kun for en enkelt krangel, med mindre man er på useriøse, eller som dette tilfellet tyder på, piratservere. Edit: fra Lineage 2's Rules of Conduct You will not attempt to play Lineage II on any server that is not controlled or authorized by NC Interactive or its designees. You will not create, use, or provide any server emulator or other site where Lineage II may be played, and you will not post or distribute any utilities, emulators or other software tools related to Lineage II without the express written permission of NC Interactive. Og fra Lineage 2 EULA You further agree not to create or provide any other means through which Lineage II may be played by others, as through server emulators. You acknowledge that you do not have the right to create, publish, distribute, create derivative works from or use any software programs, utilities, applications, emulators or tools derived from or created for Lineage II, except that you may use the Software to the extent expressly permitted by this Agreement. Endret 22. mars 2007 av waerg34g Lenke til kommentar
blomstkraft Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Tråden er rapportert, da blomstkraft ønsker hjelp til å spille ulovlig. Tar man en kikk på Lineage II sine sider ser man at de ikke har sluppet serverkoden, og anser private servere som brudd på opphavsrettigheter - altså piratvirksomhet. Utover dette, en ban er spillerens problem. Mener du den er urettmessig må du ta opp dette med de som administrerer serverene. Det er ytterst sjelden man blir bannet kun for en enkelt krangel, med mindre man er på useriøse, eller som dette tilfellet tyder på, piratservere. Edit: fra Lineage 2's Rules of Conduct You will not attempt to play Lineage II on any server that is not controlled or authorized by NC Interactive or its designees. You will not create, use, or provide any server emulator or other site where Lineage II may be played, and you will not post or distribute any utilities, emulators or other software tools related to Lineage II without the express written permission of NC Interactive. Og fra Lineage 2 EULA You further agree not to create or provide any other means through which Lineage II may be played by others, as through server emulators. You acknowledge that you do not have the right to create, publish, distribute, create derivative works from or use any software programs, utilities, applications, emulators or tools derived from or created for Lineage II, except that you may use the Software to the extent expressly permitted by this Agreement. 8210551[/snapback] Why? Jeg spiller på de officiale serverene også da Jeg spiller ikke på free server lengre.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 *automatisk svar* Da ser vi oss ferdige med denne diskusjonen her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg