sample Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Hei. Har et spm til de som nylig har lært seg eller driver og lærer seg ASP.NET. Hvilke måter bruker/brukte dere? på forhånd Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Selvlært. Ikke fulgt noen opplæringsting eller noe... Bare prøvd meg frem, og googla litt når jeg har truffet på problemer. Endret 10. februar 2007 av Manfred Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Selvlært. Ikke fulgt noen opplæringsting eller noe... Bare prøvd meg frem, og googla litt når jeg har truffet på problemer. 7915867[/snapback] X2 Lenke til kommentar
sample Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Vel jeg regner med at de fleste lærte asp.net hjemme. Ikke mye på skole det blir lært akkuratt dette språket... Men hvordan startet du/dere? Lese en bok? bare tutorials eller? Kan dere funksjonene og vet hva de gjør utenatt? Og et annet spm. bør man lære seg Javascript før ASP.NET / C#? har skaffet meg en bok men kommer ingen vei: først sier den du trenger ingen programmerings kunnskaper, i "Who is this book for" senere kommer det du trenger å kunne JavaScript.... Endret 11. februar 2007 av sample Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Som jeg skrev: Jeg har ikke gått gjennom noen tuts eller noe. Jeg kan ikke se hvorfor du skal lære deg JavaScript før ASP.NET. Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 HTML og JavaScript og CSS syntes jeg er veldig greit å kunne før du begynner med ASP.Net. Du vil få bruk for dette senere. Lenke til kommentar
hpfarstad Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Og et annet spm. bør man lære seg Javascript før ASP.NET / C#? har skaffet meg en bok men kommer ingen vei: først sier den du trenger ingen programmerings kunnskaper, i "Who is this book for" senere kommer det du trenger å kunne JavaScript.... 7918189[/snapback] Tror ikke de mener det som et krav at du skal kunne opp og ned om Javascript. Men som med alt annet er det en fordel å kjenne til litt syntax og å ha en grunnforståelse for alle teknologier du skal jobbe sammen med. I ASP.NET er det kjekt å kunne både Javascript, T-SQL, XML, (x)HTML, for å ikke snakke om forståelse for http-protokollen, ftp-protokollen, SOAP ++, men du må ikke være ekspert på noen av dem. Det viktigste er at du skjønner hvordan teknologiene fungerer og hva de kan gjøre for deg. Endret 13. februar 2007 av hpfarstad Lenke til kommentar
sample Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 @ hpfarstad meget godt besvart Vet noen av dere hvor jeg kan ta kurs for ASP.NET / C#? Som er for nybegynnere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå