oPeq Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Hei, jeg har en FTP på 100Mb hvor jeg vil gjøre det mulig å laste opp filer på - uten å bruke et FTP-program. -En fin (egen-designet(?)) upload-knapp -Ikke større filer enn 30Mb. -Logge IP'er -Muligheten til å kunne banne IP'er. -ftp://home.online.no/~brukernavn/upload/ -Filene skal plasseres på ftp://home.online.no/www_docs/ -Ingen filer som er mindre enn 1Kb Kunne noen fikset dette, eller finnes det noe lignende før som noen kan gi meg? Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Du skal få mitt script, men jeg orker ikke å endre det, så du får endre det slik du vil! Upload 1 (index) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor <form action="uploadForm2.php" method="post" name="form1" class="style3"> <p align="center">Skriv inn hvor mange filer du skal laste opp. Max filer samtidig er 9!</p> <p align="center"> <input name="uploadNeed" type="text" id="uploadNeed" maxlength="1"> </p> <p align="center"> <input type="submit" name="Submit" value="Submit"> </p> </form> UploadForm2.php Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor <form action="processFiles.php" method="post" enctype="multipart/form-data" name="form1" class="style3"> <p align="center"> <? // start of dynamic form $uploadNeed = $_POST['uploadNeed']; for($x=0;$x<$uploadNeed;$x++){ ?> <input name="uploadFile<? echo $x;?>" type="file" id="uploadFile<? echo $x;?>"> </p> <div align="center"> <? // end of for loop } ?> </div> <p align="center"><input name="uploadNeed" type="hidden" value="<? echo $uploadNeed;?>"> <input type="submit" name="Submit" value="Submit"> <span class="style3"><br>OBS! Ikke trykk mer en enn gang! 1 sang tar ca 1-2minutter, har du flere tar det lang tid!!</span> </p> </form> processFiles.php Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor <? $uploadNeed = $_POST['uploadNeed']; // start for loop for($x=0;$x<$uploadNeed;$x++){ $file_name = $_FILES['uploadFile'. $x]['name']; // strip file_name of slashes $file_name = stripslashes($file_name); $file_name = str_replace("'","",$file_name); $copy = copy($_FILES['uploadFile'. $x]['tmp_name'],$file_name); // check if successfully copied if($copy){ echo "$file_name | uploaded sucessfully!<br>"; }else{ echo "$file_name | could not be uploaded!<br>"; } } // end of loop ?> Denne ble lagd for 1 1/2 år siden, og har ikke modda noe på den, så du får se om den funker! EDIT: Så ikke at du vil logge IP'er men det kan sikkert noen andre klare ville jeg tro! Endret 10. februar 2007 av Yaricks Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Hmm, hvordan legger en inn begrensing av størrelse på opplasting, hvordan får man lastet opp filene til en annen mappe og hvordan en kan forhindre opplasting av .exe-filer. Takk! Edit: Beklager - jeg søkte, så jeg oppdaget ikke hvor gammel posten var. Endret 23. mai 2007 av Jooakim Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Det gjør ikke noe, jeg trenger et slikt script selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå