OmaaarS Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Rollespillet Okami har vel en del av dere hørt om, og det har fått strålende omtale for grafikken og gameplayet. Dette er altså kanskje det siste toppspillet ps2 fikk i Europa, hvis jeg ikke tar helt feil. Her kan dere se et par filmer fra spillet, samten review Etter å ha sett en del filmer og slikt fra spillet, var det første jeg tenkte. WOW, hadde dette kommet til Wii! Det ser jo helt perfekt ut, og det kunne løftet Wii ENDA litt høyere. Siden hovedpoenget med spillet handler om å male med en pensel for å utføre ting og tang, og i tillegg er ikke grafikken "next-gen" sånn 360&ps3 opplegg, men Wii-aktig. Så hva synes dere, hadde det ikke passet bra, eller er det bare jeg som synes det? Endret 10. februar 2007 av Omar2x6 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 ps2 får fremdeles god of war 2 og final fantasy xii i europa Men spillet ville nok ha fungerte ganske bra på Wii. Wii hadde sikkert også klart å kjøre grafikken i sin nåværende form. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Rollespillet Okami har vel en del av dere hørt om, og det har fått strålende omtale for grafikken og gameplayet. Dette er altså kanskje det siste toppspillet ps2 fikk i Europa, hvis jeg ikke tar helt feil. Her kan dere se et par filmer fra spillet, samten review Etter å ha sett en del filmer og slikt fra spillet, var det første jeg tenkte. WOW, hadde dette kommet til Wii! Det ser jo helt perfekt ut, og det kunne løftet Wii ENDA litt høyere. Siden hovedpoenget med spillet handler om å male med en pensel for å utføre ting og tang, og i tillegg er ikke grafikken "next-gen" sånn 360&ps3 opplegg, men Wii-aktig. Så hva synes dere, hadde det ikke passet bra, eller er det bare jeg som synes det? 7912187[/snapback] Hadde vært perfekt med Wiimoten til å "male" med, ja. Synd at Clover Studios gikk konkurs. Tror nok jeg må kjøpe Ps2 igjen når Final Fantasy, God of War 2, og Okami er på markedet. Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 prøvd Okami litt igår, var helt overveldende kult! tror det ville blitt veldig likt zelda egentlig Lenke til kommentar
kilik Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Har vært inne på tanken selv. Nå som det går så bra for Wii hadde det også vært økonomisk gunstig for Capcom med en konvertering. Evt. et spill til DS, men nå som Clover måtte lege ned er det lite sannsynlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå