Fjoslen Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Hei, jeg lurer på om det er noe farlig ved å teipe flatkablene i pc'n runde. Faren min babler i brann og alt mulig for og få meg til å la vær. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Hehe, har gjort det selv, å så lenge du ikke ødelegger\lager brudd i kabelen går det helt fint Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 og hvis det oppstår brudd på kabelen så er eneste konsekvens at du sannsynligvis ikke får brukt harddisken skikkelig de selger jo tross alt ferdige runde kabler.. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Farlig er det absolutt ikke, men hvis du deler de opp på langs kan det ha dårlig effekt på funksjonen. Du risikerer feil på dataoverføring, og tregere disk. Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Noe runde flatkabler kjøper jeg ikke ettersom dette er en gammel data som jeg skal bygge et mindre kabinett til. Men takk for svar! Det kabinettet som maskinen var i var så stort at jeg kunne hatt 2 vannkjølnings sett inni, men det er et Compaq Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå