tigern89 Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 er det noen som har vet om et Programm som er Lett å kjøpe å ikke så stort?Fort Viktig Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 AVG Antivirus Free Edition har jeg god erfaring med. AVG Antivirus FREE Edition Anbefaler også å laste ned : - Ad-Aware SE Personal - Spybot Search & Destroy. For fjerning av Spyware ... Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Avast Antivirus Home edition. Gratis og bra antivirus. Bruk Spybot Search and destroy til å fjerne alt dritt som er installert på din maskin mot din vilje. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Dette har vore spurt om mange, mange, mange ganger... Eg kan personleg anbefale deg Trend Micro Pc-cillin Internett security, det er stabilt og billeg, og sist men ikkje minst brukarvenleg! Forøvrig syns eg det er oppsiktsvekkande at ein person som er 18/19 år (født i 89?) ikkje kan skrive norsk. Det er så mange feil i setningen (-ane?) din at eg ikkje vil gå nærare inn på dei, men eg kan anbefale deg å lese dette: Link <- Norsk forklaring på punktum Link <- Dinside.no/programvare/antivirus ...om du har skrivevansklegheiter eller dysleksi, så får du unnskylde meg. Lykke til! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 -AVG free edition -Zonealarm brannmur- veldig bra brannmur -CCleaner kjører du en gang i blant -Ad-aware Da skal du være rimelig sikker mot virus Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Ikke mer AVg og avast på meg hvertfall. Har hatt mistanke om noe muffens på pc'en i det siste, men ingen antivirus prog. har funnet noe. Heller ikke trend-micro, Norton eller Panda sine online scanninger. Først nå når jeg scannet med Kaspersky online, dukket det opp noe: Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 takk for tipset. Da skal jeg prøve det jeg også. Fjerner kaspersky det også? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 takk for tipset. Da skal jeg prøve det jeg også.Fjerner kaspersky det også? 7918371[/snapback] Ikke online-utgaven tror jeg. Lastet ned programmet og prøver det ut nå. Så ut som det nøytraliserte viruset. Programmet bruker endel ressurser virker det som, men hvis det er sånn at det fanger opp virus andre programmer ikke finner(..?) er det jo det det viktigste Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Ja, takk for det.. Er det gratis eller er det var den trail verson som er gratis så så lenge? SKal bytte maskin så kan jeg prøve på den. Sitter på laptop nå.. Og der tror jeg ikke det er noe.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Det er nok 1 mnd trail versjon det er snakk om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå