ashwa Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Hei, etter jeg installerte windows vista home advanced\ husker ikke navnet men ikke basic Så får jeg ikke hoste games i warcraft 3 lengre.. tror nok ikke det stopper der, men forstår ikke hva det skyldes. jeg bruker ikke noe 3rd part firewall, har samme virus progg som før, og har skrudd av firewallen til windows.. war3 er tilogmed i excluded lista til fw'en. SÅ dermed forstår jeg ikke helt hvorofor jeg ikke lengre kan hoste? kan noen forklare evt. sikkerhets ting jeg må ta hensyn til her? Lenke til kommentar
ashwa Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 ingen her inne som har vørt borti firewall settings etc i vista altså? Lenke til kommentar
shabador Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Om du er bak en router, må du huske å konfigurere den til å forwarde portene som WC3 behøver til din pc via NAT. (Husker ikke de i hodet, men litt googling bør hjelpe deg) Lenke til kommentar
ashwa Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 men som jeg sa så har det funka fint med xp.. så jeg kan ikke forstå at vista skulle endre noe i routeren min.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå