Imasol Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Har netttopp fått bredbånd og det gikk greit å komme på nett med modemet Speedtouch 546T2. Problemet er når jeg skal sette opp ruteren fra Netgear. Kommer inn på den siden der innstillingene for oppkobling er. Men når jeg kjører test på dette ,virker det ikke. Fikk i telefon fra kundestøtte hos Netgear det råd å sette modemet i Bridget Ethernet, men selv da virket det ikke. Instliingen skulle være dynamisk Ip-adresse og automatisk oppkobling til server.Ruteren indikerer at den er koblet opp mot internet, men jeg kommer ikke inn på nettet. Håper at noen har noen gode råd til meg og helst litt enkelt forklart da jeg ikke er så inne på dataterminologien. Lenke til kommentar
mysteq Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Hvilken ISP er det du har? Lenke til kommentar
Imasol Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Har netttopp fått bredbånd og det gikk greit å komme på nett med modemet Speedtouch 546T2. Problemet er når jeg skal sette opp ruteren fra Netgear. Kommer inn på den siden der innstillingene for oppkobling er. Men når jeg kjører test på dette ,virker det ikke. Fikk i telefon fra kundestøtte hos Netgear det råd å sette modemet i Bridget Ethernet, men selv da virket det ikke. Instliingen skulle være dynamisk Ip-adresse og automatisk oppkobling til server.Ruteren indikerer at den er koblet opp mot internet, men jeg kommer ikke inn på nettet. Håper at noen har noen gode råd til meg og helst litt enkelt forklart da jeg ikke er så inne på dataterminologien. 7911506[/snapback] Lenke til kommentar
Imasol Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Hvilken ISP er det du har? 7911794[/snapback] ISP er Telenor Lenke til kommentar
mysteq Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Om du setter STH546T2 modemet i bridge, må du sette opp Netgear router med PPPOE og brukernavn og passord.... Lenke til kommentar
Imasol Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Hadde prøvd dette også, men modemet kom ikke opp på nettet etter alle mine forsøk på å programmere den. Endte med at jeg ikke kom inn på nettet i det hele tatt og ringte da telenors eksperttelefon. En dyr fornøyelse, men fikk hjelp der. Gikk direkte inn på ruteren sin Ip adresse og kom opp der for å programmere ruteren. Da gikk det greit. Endret 10. februar 2007 av Imasol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå