Auto-Sigurd Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 som dere ser, er det det samme boddy kitet på de 2 bilene, det vill si at det mest sansynlig ikke er spesial bygget... Hvor finner jeg dette? Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 som dere ser, er det det samme boddy kitet på de 2 bilene, det vill si at det mest sansynlig ikke er spesial bygget...Hvor finner jeg dette? 7911336[/snapback] Jeg hater volvo. rart at noen liker den , men ikke min smak....srry fant ikke den stylingen på nettet. hvis du ikke vet hva stylingen heter, og til hvilken modell den er til, så er det vanskelig å finne den på nettet. Lenke til kommentar
Maxvarv Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 som dere ser, er det det samme boddy kitet på de 2 bilene, det vill si at det mest sansynlig ikke er spesial bygget...Hvor finner jeg dette? 7911336[/snapback] Hei ! Jeg kan sjekke litt, vet en kompis av meg var i handle dette settet til en 245 i sverige ! Skal høre om han husker hva det hette ! er 8-9 år siden ! A.Ø Lenke til kommentar
Auto-Sigurd Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 som dere ser, er det det samme boddy kitet på de 2 bilene, det vill si at det mest sansynlig ikke er spesial bygget...Hvor finner jeg dette? 7911336[/snapback] Jeg hater volvo. rart at noen liker den , men ikke min smak....srry fant ikke den stylingen på nettet. hvis du ikke vet hva stylingen heter, og til hvilken modell den er til, så er det vanskelig å finne den på nettet. 7966771[/snapback] De to bilene over er Volvo 745 og Volvo 240<3 Lenke til kommentar
Auto-Sigurd Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 som dere ser, er det det samme boddy kitet på de 2 bilene, det vill si at det mest sansynlig ikke er spesial bygget...Hvor finner jeg dette? 7911336[/snapback] Hei ! Jeg kan sjekke litt, vet en kompis av meg var i handle dette settet til en 245 i sverige ! Skal høre om han husker hva det hette ! er 8-9 år siden ! A.Ø 7967329[/snapback] Ja:) Vet det finnes masse av styling til Volvo i sverige og danmark, finnes ikke en dritt i Norge som noen med respekt for seg self kan finne på og sette på en volvo:) Finnes selfølgelig untak, men det er langt mellom hvert;D Lenke til kommentar
b230ft Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) speedy, er ikke no 745 det der, isåfall embygget. er 960/V90. stylinga på den er custom, på 245'n er det plast&son styling, det settet heter T-Red (ellet rød om du vil) og selges bl.a på bcb.no , som holder til i brummundal. ellers må du nok over grensa *den 965'en, kan love deg at det er mer enn å bare kjøpe et sett fangere+side skjørt for å få en bil slik..i den liger det maaange timer og mye godt arbeid! *underdelen på frontfangeren er hvertfall henta fra 850R, resten tror jeg er stort sett bare en masse selvforma glasfiber Endret 28. februar 2007 av b230ft Lenke til kommentar
Auto-Sigurd Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 speedy, er ikke no 745 det der, isåfall embygget. er 960/V90. stylinga på den er custom, på 245'n er det plast&son styling, det settet heter T-Red (ellet rød om du vil) og selges bl.a på bcb.no , som holder til i brummundal. ellers må du nok over grensa *den 965'en, kan love deg at det er mer enn å bare kjøpe et sett fangere+side skjørt for å få en bil slik..i den liger det maaange timer og mye godt arbeid! *underdelen på frontfangeren er hvertfall henta fra 850R, resten tror jeg er stort sett bare en masse selvforma glasfiber 8044930[/snapback] Hvor finner jeg skjørtene til 240`n? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hør med noen som driver med tupperware Lenke til kommentar
d3vil Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hør med noen som driver med tupperware 8057054[/snapback] hehe,satt her å lurte på hvorfor ikke tupperware ordet kom snart,å vips Lenke til kommentar
Maxvarv Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 som dere ser, er det det samme boddy kitet på de 2 bilene, det vill si at det mest sansynlig ikke er spesial bygget...Hvor finner jeg dette? 7911336[/snapback] Sjekket opp ang styling, og plastfabrikken i sverige lager på bestilling. til kurrante prise også. Men jeg finner ikke igjen linken til sida, di hadde bytte navn siden en kompis hadde bestilt der. Lenke til kommentar
Zyke Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Gå på Tupperware symøte, spør om dem selger det Lenke til kommentar
Maxvarv Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Gå på Tupperware symøte, spør om dem selger det 8066006[/snapback] Hvor holder du til da, slik at jeg kan får bli me på et møte ? Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 kjøp heller BCB sin Bross styling. Lenke til kommentar
Auto-Sigurd Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Intrisert i den plast fabrikken, noen som hvet? Tupperware er bra vett;D Volvoen lever jo evig så man må ha noen som leverer plast med livstids garanti XD Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 er T-red styling får du hos BCB =) Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Man styler ikke en traktor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå