LucarioX Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Mange sier jo at Online delen på PS3 og Wii på ingen måte kan måle seg med Online delen til Xbox 360. Nå begynner Nintendo å gjøre klar for en kraftig Online del. http://wii-fan.net/nyheter/20070209/368.html Lenke til kommentar
mbiof Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Reggie kan nå bekrefte at utviklere har begynt å motta utvklerkit for å bringe Wii online. Ja nå som utviklerene har BEGYNT å motta utvikler kit så er nok online biten snart like god som xbox live som gikk online for 5 år siden ... Don't hold your breath! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Fint at de begynner med det, men skal vel ta sin tid før de kan direkte konkurere med MS. En ting er sikkert, de trenger å gjøre noe med den forfredelige venne oppsette sitt for bruk av Wii friends codes er bare jorr. De kunne brukt det, men og tilatt at man valgte et nick å feste til denne koden, samt et MSN system som tilot at noen la til din konsoll og du fikk mail at "<nick> har lagt deg til i sin venneliste, vil du legge til <nick> i din?". Om de skal ha noe lignenden system for online delen blir det å gå til ballalaika hvette. Time will show Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Jepp, venne systemet på Wii suger Tror Nintendo må endre på dette om de skal satse på Online spill fremover. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 jeg har liten tro på onlinedelen til wii. Ikke nok med at vennesystemet suger, det tar jo en liten evighet bare å liste opp spillene på VC. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Skjønner ikke helt at de i det hele tatt lagde vennesystemet så tungvint fra begynnelsen av. De må jo skjønne at det blir veldig tungvint. Måten man prater med folk på er også litt rart. Det blir sortert etter dagen man fikk melding og man har ikke mulighet for instant messaging. Hvertfall ikke når jeg hadde wii. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Har egentlig ingen store forventninger til Wii sitt online system. vennelsiten er som sagt allerede ein katarsofe,saa verre kan det neppe blir der. Veit ikkje om VS har blitt bedre den siste tida, lenge sia eg har hatt tid til aa vere nostalgisk,men det haltet og hutret bra i starten ihvertfall. Ang. spillinga regner eg det blir basic,og forhaapentligvis velfungerende. Irriterer meg fortsatt gonn over at Wii Sports og Red Steel ikkje er online hehe Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Tok jo ett åår å oppdradere maskinen her! Sitter med litt sliten linje, noe som det tydeligvis ikke var beregnet for.. VC har jeg aldri fått opp engang.. Latt det stå på i over 2 timer i strekk, bare for å få connecta.. noe den ikke får til.. Kunne sikkert vært en bedre løsning på dette også.. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Forhåpentligvis greier Nintendo å lage et onlinesystem perfekt for slike som meg, som ikke har noen interresse i online men gjerne kan ta et kort race med Mario Kart DS en gang i blant. Men har ennå ikke greid å få Wiien min på nett. Ikke at jeg har prøvd så hardt, men pytt, pytt... Lenke til kommentar
Fspirit Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Forhåpentligvis greier Nintendo å lage et onlinesystem perfekt for slike som meg, som ikke har noen interresse i online men gjerne kan ta et kort race med Mario Kart DS en gang i blant. Men har ennå ikke greid å få Wiien min på nett. Ikke at jeg har prøvd så hardt, men pytt, pytt... 7912339[/snapback] På enkelte nett har jeg kommet inn på Virtual Console på 5 sekunder (værmelding, browser og nyhetskanalen funker perfekt), på andre nett har jeg bare kunnet bruke browseren, værmeldingen og nyhetskanalen. Lar Wii shop "søkeren" stå på i evigheter uten å komme inn. Tror man må leke seg litt med routeren, Wiis internet instillinger og brannmuren for å komme inn, men har ikke giddet og prøve enda siden jeg kommer greit inn på VC der jeg er akkurat nå Har fortsatt tro på online til Wii. Et tips til Nintendo er jo å la brukerne bestemme om de vil ha en åpen "konto" som vises for alle (som på Xbox Live), eller at folk må taste inn konsollkoder for å få kontakt med deg. Ikke noe større problem enn det. Da kan jo de ekstemt beskyttende foreldrene slå på vennekoder med et tastetrykk, slik at de hindrer feks. poden sin å potensielt få tak i nye spillevenner (slike foreldre elsker å saksøke selskaper som Nintendo for ingenting, det er derfor konsollkoder blir brukt). Vi andre, mer voksne kan da få nyte online-spillingen ifred, til og med uten store deler av drittungebrukerbasen som blir hindret ved at en konsollkode versjon feks. er slått på i parental controls. Uten tåpelige amerikanske foreldre tørr jeg påstå at spillverdenen hadde fungert mye bedre. Så hører dere meg amerikanere: Dra til helvete med pisspreiksaksøkingen deres , "Åååååååååååå...bu-hu, bu-hu, ungen min skadet seg selv ved å dunke enn wiimote i sitt eget hode, vi må saksøke Nintendo", "Å nei å nei, ungen kom i kontakt med noen som sa noe frekt til ham gjennom Nintendo maskinen, vi må saksøke Nintendo". grrrrrrrrrrrrrrr , the Ninjas will show my revenge! Endret 10. februar 2007 av KingKoki Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 På enkelte nett har jeg kommet inn på Virtual Console på 5 sekunder (værmelding, browser og nyhetskanalen funker perfekt), på andre nett har jeg bare kunnet bruke browseren, værmeldingen og nyhetskanaøen, VC lan stå på i evigheter uten å komme inn. Tror man må leke seg litt med routeren, Wiis internet instillinger og brannmuren for å komme inn, men har ikke giddet og prøve enda siden jeg kommer greit inn på VC der jeg er akkurat nå 7912858[/snapback] Har lekt meg en del med router og alt annet, men det virker som om routeren enkelt og greit hater Wii. Har fått den online hos andre, så det er ikke Wiien som er problemet, men hjemme så får jeg den ikke på nett med Wi-fi donglen engang. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Kan vel ta med at Pokemon-spillet som nevnes har vært ute i to måneder i Japan, men kommer med unike friend codes som på et DS-spill. Jeg har et håp om at systemet er forbedret før vestlige onlinespill slippes på markedet. Tipper de første tredjepartsspillene med online er klare til høsten. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg sleit litt med å få Wii-en på nett selv. Virka i begynnelsen som om det ikke var så bra nettverkskort, men fant fort ut at det ikke stemte helt. Var like bra om ikke bedre enn det på den bærbare pc-en min. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Tror routere er det eneste som ikke er glad i Wii virker det som.. Det er iallefall slik her i huset.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå