joakimhu Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 En Fox-talsmann toner ned utsagnet om at Sacha Baron Cohen og 20th Century Fox skal lage en oppfølger til "Borat". Han sier at partene forsatt er tidlig i forhandlingene. Les mer Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Haha, holdt på å le meg ihjel av den filmen. Oppfølger høres bra ut. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Borat var faktisk en av de bedre filmene jeg har sett på lenge. Lo så jeg grein. Endret 10. februar 2007 av abrj Lenke til kommentar
Uberbox Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Har han ikke selv sagt at en oppfølger er vanskelig fordi nesten alle kjenner Borat karakteren. Litt vanskelig å lage spontan humor når du blir gjenkjent overalt. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Så lenge han blir tilbudt nok vil han nok gjøre filmen. Uansett så kommer det jo en film av han homsen som jeg ikke husker navnet på akkurat nå først. Ali G og Borat er uansett mine favoritter, ikke han homsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg