Gå til innhold

Marinejeger treningsprogram = bra kropp?

Anbefalte innlegg

noken som har erfaring med det her

tenkte eg skulle begynne å gjere meg klar for befalskule i august.

bygger det noke særlig muskler? dvs får en markerte former eller blir det berre seige små muskler? hehe. noken som har et sånn ca bilde:P?

Endret av Solefald
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Av de marinejegerne jeg har sett/ eller tror jeg har sett. Så er dem ganske tynne. Virker som om de er ganske senesterke. Må jo holde ut lenge i den jobben der.

7947991[/snapback]

Er da logisk; De har jo tross alt en annen rolle enn tidligere som igjen krever andre kvaliteter.

Norske marinejegere har dessuten sin styrke i at de overlever på små rasjoner. Ingen vil bli stor av noe sånn (:

Lenke til kommentar
Av de marinejegerne jeg har sett/ eller tror jeg har sett. Så er dem ganske tynne. Virker som om de er ganske senesterke. Må jo holde ut lenge i den jobben der.

7947991[/snapback]

De fra spesialstyrkene til USA som var her opp på øvelse for 2 år siden var ikke små. Hadde gratis trening på sats den helga de var i Tromsø, digre beist som lekte med benken. 100% sikker på at de ble forèt på noe annet en FR og gammelt brød. Var vel 10stk, ikke en av dem var under 100kg. Husker jeg ble litt stolt da han ene skrøt av kroppsbyggningen min og mente at jeg burde satse på kroppsbygging, da var jeg 18 :p

Lenke til kommentar
De fra spesialstyrkene til USA som var her opp på øvelse for 2 år siden var ikke små. Hadde gratis trening på sats den helga de var i Tromsø, digre beist som lekte med benken. 100% sikker på at de ble forèt på noe annet en FR og gammelt brød. Var vel 10stk, ikke en av dem var under 100kg.  Husker jeg ble litt stolt da han ene skrøt av kroppsbyggningen min og mente at jeg burde satse på kroppsbygging, da var jeg 18 :p

7967454[/snapback]

Jep, der har du den grunnleggende forskjellen mellom amerikanske og norske spesialtropper. Amerikanerne mener det er viktig at de er sterke, mens de norske spesialstyrkene skal være utholdende.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...